اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

شهرستان فنوج الگوی وحدت عملی

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مردم فهیم شهرستان فنوج الگوی وحدت عملی در حوزه‌های اجتماعی و مذهبی هستند.

شهرستان فنوج الگوی وحدت عملی

به گزارش خبرگزاری فارساز زاهدان، رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری در جلسه معارفه فرماندار شهرستان فنوج  اظهار داشت: همه مسئولان، مدیران و روسای مجموعه ها بابت کمبودها و قصورهای موجود از مردم فنوج باید عذرخواهی بکنند و برای جبران کاستی‌ها و کمبودها تلاش نمایند.

وی بیان داشت: باید با توجه به برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته در جهت برداشتن گام‌های مثبت در راه خدمت به مردم تلاش کرد. 

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان مردمان خوب، قدرشناس، فهیم و بصیری دارد، که فرق بین ادعا و عمل راتشخیص می‌دهند‌ بنابراین باید از مرحله شعار عبور کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مردم و مسئولان همه با هم با اولویت بندی و هم افزایی در جهت تحقق سند آمایش و سند تحول شهرستان فنوج تلاش کنند که نتیجه مطلوب حاصل گردد.

وی با اشاره به وقایع سال گذشته اذعان کرد:  مردمان شهرستان فنوج در دام دشمنان تفرقه افکن گرفتار نشدند و مثل دیگر مردمان استان نشان دادند که توانایی حل گره‌های ذهنی را دارند.

این مسئول افزود: با توجه به پتانسیل شهرستان فنوج و  معادن بی نظیری که دارد یک شهرستان غنی است که باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.

شریفی با اشاره به کارهای بزرگی که برای توسعه استان صورت گرفته تصریح کرد: البته کم‌کاری هایی در برخی زمینه‌ها بوده، که با کار میدانی، جهادی و هم افزایی این کمبودها و  کم‌کاری‌ها باید جبران شود.

وی بیان کرد: هشدارهای لازم به مدیران کم کار و خسته داده شده و قطعاً تیم مدیریتی موجود جای چنین مدیرانی نیست و مسئولان باید شبانه روز تلاش نمایند.

 وی گفت: تیم مدیریتی جدید در استان به ریاست استاندار سیستان و بلوچستان به گونه‌ای طراحی شده که با تحرک و پویایی که در استان شکل گرفته همسو باشند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول