اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

وضعیت گاوداری ۶ هزار راسی قهاوند تعیین تکلیف شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان بر لزوم تعیین تکلیف گاوداری ۶ هزار راسی قهاوند تاکید کرد.

وضعیت گاوداری ۶ هزار راسی قهاوند تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی‌مهر عصر امروز در جزیان بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهر قهاوند از طرح گاوداری ۶ هزار راسی این شهر نیز بازدید و بر تعیین تکلیف این طرح اقتصادی تاکید کرد.

وی گفت: اجرای طرح گاوداری ۶ هزار راسی مورد تاکید مدیران استان در راستای حمایت از تولید است و هدف از بازدید امروز پیگیری وضعیت این طرح بزرگ اقتصادی است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان افزود: متاسفانه اختلافات حقوقی شرکت سرمایه‌گذار و مجری طرح باعث بلاتکلیفی این پروژه بزرگ شده که باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

وی اضافه کرد: اجرای طرح گاوداری ۶ هزار راسی کمک بزرگی به اشتغالزایی و توسعه منطقه قهاوند است و باید مشکل آن سریعتر رفع شود.

ربانی گفت: راه‌اندازی این طرح کمک بزرگی به تامین گوشت و لبنیات است و می تواند بخشی از نیاز استان و غرب کشور را در این حوزه تامین کن.

در این بازدید بخشدار قهاوند، مدیر جهاد و کشاورزی شهرستان و مدیر نمایندگی بنیاد برکت حضور داشتند و مقرر شد پیگیری‌های لازم جهت تعیین تکلیف این طرح در یک ماه آینده انجام شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول