اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پی سازی ۵۰۰ واحد نهضت مسکن ملی رودان

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری هرمزگان از اجرای پی سازی ۵۰۰ واحد از طرح نهضت مسکن ملی رودان خبر داد.

پی سازی ۵۰۰ واحد نهضت مسکن ملی رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، زندوکیلی معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری هرمزگان به همراه مدیرکل دفتر فنی استانداری هرمزگان و فرماندار رودان از روند اجرای طرح نهضت مسکن ملی در شهرهای  رودان و بیکاه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با ابراز رضایت از پیشرفت روند اجرای این طرح در رودان به خبرنگار فارس گفت: برای اجرای سایت اول  طرح نهضت مسکن ملی  رودان  زمینی به مساحت ۹ هکتار  آماده شده است و  در مجموع نیز   هزار و ۹۹۲ قطعه زمین برای واگذاری  آماده سازی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اضافه کرد: در این طرح بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر ثبت نام کرده اند که  بیش از هزار و ۷۰۰ نفر از آنها واجد شرایط واگذاری زمین هستند.

زند وکیلی تصریح کرد: هم اکنون عملیات اجرایی این طرح آغاز شده و ۱۰۰ واحد در مرحله پی سازی و فندانسیون هستند و در مجموع در سایت اول این طرح برای ۵۰۰ واحد مرحله پی سازی و فندانسیون انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: طرح نهضت ملی مسکن در شهر رودان در زمینی به مساحت ۱۴۹ هکتار اجرای خواهد شد که تمامی واحد‌های آن به صورت ویلایی خواهد بود و در این طرح فضای ورزشی، آموزشی، مسجد، پارک و بوستان و احداث بلوار نیز دیده شده است.

وی در ادامه با اشاره به بازدید از زمین های تعیین شده برای اجرای طرح نهضت مسکن ملی در شهر بیکاه نیز گفت: با توجه به روند انتخاب زمین برای اجرای طرح در شهر های زیر ۲۵ هزار نفر بویژه در بیکاه ، زیارتعلی و بالاشهر جغین شهرستان رودان  به جهت احداث منازل طرح نهضت ملی مسکن  این بازدید انجام شد.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: در شهر بیکاه سه نقطه مد نظر است که بزودی اراضی برای اجرای طرح تسطیح خواهد شد و در فاز اول اراضی برای ۶۰ قطعه آماده سازی خواهد شد.

وی گفت:  برای اجرای فاز دو این طرح در شهر بیکاه نیز ۳۰ هکتار زمین  و پیش بینی و تعیین شده است.

 

 


پایان پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول