اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نماینده مجلس: ارتقا بخش«مانه» به شهرستان در ایستگاه آخر دولت است

نماینده ۵ شهرستان خراسان‌شمالی گفت: ارتقا بخش مانه به شهرستان یکی از موضوعات مهمی است که اکنون در نوبت بررسی هیئت دولت است و در ایستگاه آخر دولت قرار دارد.

نماینده مجلس: ارتقا بخش«مانه» به شهرستان در ایستگاه آخر دولت است

محمد وحیدی، نماینده ۵ شهرستان خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که این روزها موردتوجه نمایندگان و دولت قرار دارد، توجه به تقسیمات جغرافیایی استان‌ها است.

وی گفت: در خراسان‌شمالی نیز موضوعات مختلفی ازاین‌دست پیگیری شده است که یکی از آنها ارتقا بخش مانه به شهرستان، ارتقا دهستان گیفان و بدرانلو به بخش است.

نماینده ۵ شهرستان خراسان‌شمالی افزود: ارتقا بخش مانه به شهرستان یکی از موضوعات مهمی است که اکنون در نوبت بررسی هیئت دولت است و پیگیری‌هایی برای تسریع نوبت نیز انجام شده است و در ایستگاه آخر دولت قرار دارد.

وحیدی تصریح کرد: باتوجه‌به مطالبات به حق مردمی که این روزها برای دهستان‌های گیفان و بدرانلو وجود دارد، مطالعات این موضوع را فرمانداری بجنورد باید سریع‌تر انجام دهد تا اقدامات نیز سریع‌تر انجام شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی بیان داشت: نقاط مختلف دیگری نیز در این موضوعات وجود دارد که نیاز است فرمانداران مطالعات و پیگیری‌های لازم را در این باره داشته باشند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم نیز در مبحث تقسیمات نگاه مثبتی دارند که باید از این نگاه استفاده لازم را برد.

پایان پیام/آ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول