اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

دومین رقابت علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان ویژه طلاب برگزار می‌شود

دومین رقابت علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان ویژه طلاب با همکاری اندیشکده دین و حکمرانی و پژوهشکده شورای نگهبان برگزار می‌شود.

دومین رقابت علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان ویژه طلاب برگزار می‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، دومین رقابت علمی شبیه‌سازی شورای نگهبان ویژه طلاب با همکاری اندیشکده دین و حکمرانی و پژوهشکده شورای نگهبان برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، در این رقابت علمی که به همت اندیشکده دین و حکمرانی و پژوهشکده شورای نگهبان و با هدف آشنایی بیشتر جامعه حوزوی با قانون اساسی و فرآیند حراست از آن برگزار می‌شود، گروه‌های پذیرفته شده ابتدا در کارگاه‌های آموزشی با قانون اساسی و نحوۀ نظارت شورای نگهبان بر مصوبات آشنا می‌شوند و سپس در چند مرحله در قالب گروه‌های چهار نفره، با محوریت «صلاحیت و فرآیندهای شورای نگهبان در بررسی مصوبات مجلس شورای اسلامی» به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است، ثبت‌نام در این رقابت که در شهر قم برگزار می‌شود در قالب گروه‌های چهارنفره صورت می‌گیرد و شرکت‌کنندگان باید با پذیرش کلیه قوانین و روندهای رویداد، در تمام برنامه‌ها به صورت فعال و مؤثر حضور یابند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی اندیشکده دین و حکمرانی https://dinhokmrani.com/ مراجعه و در صورت تمایل به ثبت‌نام، از طریق نشانی https://dinhokmrani.com/sabtenam / اقدام به ثبت نام کنند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول