اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

همسر زلنسکی به فلسطین اشغالی می‌رود

«اولنا زلنسکی» همسر رئیس‌جمهور اوکراین هفته آینده به فلسطین اشغالی سفر و با مقام‌های این رژیم دیدار می‌کند.

همسر زلنسکی به فلسطین اشغالی می‌رود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک رسانه رژیم صهیونیستی از سفر هفته آینده همسر ولودیمیر زلنسکی به فلسطین اشغالی خبر داد.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» روز دوشنبه (امروز) گزارشی درباره سفر آتی «اولنا زلنسکی» همسر ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین به فلسطین اشغالی منتشر کرد.

بنا بر این گزارش، میشل هرتزوگ همسر اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی در حاشیه مراسم تاج گذاری چارزل سوم پادشاه انگلیس با همسر زلنسکی دیدار کرد و از او برای سفر به فلسطن اشغالی دعوت کرد.

به نوشته جروالم پست، قرار است سفر بانوی اول اوکراین به فلسطین اشغالی هفته آینده انجام شود و او با نظامیان مجروح اوکراینی که در حال مداوا در مراکز درمانی رژیم صهیونیستی هستند، دیدار کند.

همسر ولودیمیر زلنسکی از زمان آغاز جنگ روسیه و اوکراین، سفرهای زیاید به کشورهای مختلف انجام داده و با مقام‌های آمریکایی، انگلیسی و دیگر کشورها دیدار کرده است.

همسر رئیس‌جمهور اوکراین ماه گذشته با سفر به سئول با رئیس‌جمهور کره جنوبی دیدار داشت و خواستار کمک این کشور در زمینه ارائه مین یاب، تجهیزات مین زدایی و همچنین سامانه دفاع هوایی شده بود.

به نوشته روزنامه جزوالم پست، اوکراین از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات موشکی روسیه درخواست ارسال سامانه‌های پدافندی و کمک کرده است اما این رژیم به دلیل حضور ارتش روسیه در سوریه و جامعه یهودیان در روسیه، کمک نظامی به اوکراین ارسال نکرده است.

این روزنامه افزود: « اسرائیل حمایت خود را از اوکراین با رای دادن در سازمان ملل و ارسال سامانه هشدار موشکی و کمک‌های بشردوستانه از جمله ایجاد یک بیمارستان صحرایی، دادن آمبولانس‌های زرهی، تجهیزات حفاظتی و غیره ابراز کرده است».

پیش از این در خبرها آمده بود که

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین امروز جمعه گفته از اینکه اسرائیل سلاحی برای کمک به آن کشور در جنگ با روسیه ارسال نکرده شوکه شده است.

درخواست مقام‌های اوکراین از رژیم صهیونیستی برای کمک‌های نظامی سابقه طولانی داشته و در همین ارتباط، زلنسکی چند بار از عدم کمک نظامی تل‌آویو به کی‌یف انتقاد کرده است.

رئیس‌جمهور اوکراین مهرماه سال گذشته در جمع گروهی از خبرنگاران رسانه‌های فرانسوی به شدت از رژیم صهیونیستی بابت عدم کمک نظامی انتقاد کرده و گفته بود: «شوکه هستم. نمی‌فهمم. اسرائیل هیچ چیز به ما نداده است. هیچ! صفر!».

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول