اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

رشد ۱۲۰۰ درصدی اعاده کالاهای متروکه در سال ۱۴۰۱

رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان کالا را تعیین تکلیف کردیم و رشد ۱۲۰۰ درصدی اعاده کالاهای متروکه صورت گرفت.

رشد ۱۲۰۰ درصدی اعاده کالاهای متروکه در سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سید عبدالمجید اجتهادی، رئیس سازمان اموال تملیکی، امروز در نشست خبری اظهار کرد: در حوزه رسوب‌زدایی از کالاهای اموال تملیکی تعامل خوبی بین دولت و قوه قضائیه صورت گرفته است. 

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان کالا را تعیین تکلیف کردیم و رشد ۱۲۰۰ درصدی اعاده کالاهای متروکه صورت گرفت.

اجتهادی درباره ذرت‌های آلوده در بهشهر بندر امیرآباد گفت: این دو هزار تن ذرت در تاریخ ۱۷ اردیبهشت سال گذشته در سازمان اموال تملیکی به عنوان کالای متروکه اظهار شد.

رئیس سازمان اموال تملیکی تاکید کرد: در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، اقدامات اجرایی برای تعیین تکلیف این محموله انجام شد و استعلامات از دستگاه‌های مختلف اخذ شد.

وی ادامه داد: بعد از اینکه مشخص شد این ذرت قابل استفاده برای دام و طیور نیست، بحث تبدیل آن به الکل مطرح شد و مجوز قضایی آن نیز صادر شد.

اجتهادی گفت: در مزایده مرداد سال قبل، این محموله به یک شرکت فروخته شده و وجه آن اخذ شد و آن شرکت باید در همان زمان نسبت به خروج ذرت آلوده از انبارهای بندر امیرآباد و بهشهر اقدام می‌کرد ولی با شکایت شرکت رقیب آن، این کار به تاخیر افتاد.

رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: هم‌اکنون شکایت شرکت رقیب رد شده است و فرآیند خروج محموله آغاز شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول