اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

توزیع مکمل‌های دارویی و تقویتی میان مددجویان کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از توزیع 15 هزار و 200 مکمل دارویی و تقویتی میان مددجویان دارای بیماری خاص ،صعب العلاج، ازکار افتاده و زنان باردار تحت حمایت این نهاد خبر داد.

توزیع مکمل‌های دارویی و تقویتی میان مددجویان کمیته امداد

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، جهانبخش مرادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با اشاره به اجرای طرح ارتقای شاخص های بهداشتی، گفت: در قالب این طرح از ابتدای سال جاری 15 هزار و 200 عدد مولتی ویتامین میان مددجویان تحت حمایت دارای بیماری خاص و صعب العلاج، نیازمند نگهداری و مادران باردار توزیع شد.

وی افزود: اقلام مکمل توزیع شده شامل بسته های 60 عددی مولتی ویتامین بود که به صورت رایگان در اختیار گروه‌های هدف قرار گرفته است.

مرادی عنوان کرد: این اقلام با همکاری شرکت آدونیس کیش تهیه و ارزش آنها بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون تومان برآورد شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: به زودی نیز مکمل های غذایی تهیه و میان گروه های هدف تحت حمایت توزیع خواهد شد.

وی تأکید کرد: استفاده کنندگان از این مکمل ها باید آنها را در دمای مناسب نگهداری و به تاریخ انقضای آنها توجه کنند.

مرادی با بیان اینکه هم اکنون 1953 بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات کمیته امداد در استان تهران بهره مند می شوند، خاطرنشان کرد: تأیید مدارک بیماران خاص و صعب العلاج پس از ثبت درخواست خدمات بیماری در سامانه سها توسط ادارات و سپس تایید نهایی رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه انجام می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران، گفت: همچنین با ثبت نام این بیماران در سامانه شهروندی و ارسال مدارک و مستندات بیماری به شماره 09051204182 از طریق اپلیکیشن « بله » پس از تایید و نشان دار شدن از خدمات و تسهیلات صندوق بیماران خاص و صعب العلاج تا 95 درصد هزینه های درمانی و تا سقف 50 میلیون تومان درسال بهره مند خواهند شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول