اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

جاماندگان ساکن در حاشیه شهر ایلام جهت دریافت سند تک برگ اقدام کنند

معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان ایلام از ساکنان حاشیه شهرایلام خواست جهت دیافت سند تک برگ اقدام کنند.

جاماندگان ساکن در حاشیه شهر ایلام جهت دریافت سند تک برگ  اقدام کنند

رفیعی معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان ایلام صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: صدور سند تک برگ منازل مسکونی مناطق حاشیه شهر ایلام از سال گذشته شروع شده و متقاضیان برای دریافت سند اقدام کنند.

وی افزود: بعد از سفر ریاست جمهوری و در قالب بند ک تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ سند دار کردن منازل حاشیه شهر در دستور کار قرار گرفت.

معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان ایلام یادآور شد: در همین راستا این مناطق ساماندهی شده و برای ۹۰ درصد این مناطق به نام دولت سند تک برگ صادر و شده و ۲ هزار و ۱۰۰ پرونده برای صدور سند مالکیت منازل حاشیه شهر ایلام تشکیل شده است.

معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان ایلام یاد آور شد: بعد از انتقال سند به نام دولت، متقاضیان که از یک فروردین سال ۹۴ به قبل در اراضی دولتی و خارج از طرح شهری، ساخت و ساز انجام داده اند شامل این طرح هستند و کار پیگیری و صدور اسناد این منازل در حال انجام است.

رفیعی در پایان گفت: این موضوع در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ نیز آمده و تاکنون ۳۰۰ نفر در سال جدید تشکیل پروند انجام دادند و جاماندگان نیز می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.  

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول