اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پایان خردادماه آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره گوهرشاد

مسئول قرارگاه بانوان اداره تبلیغات اسلامی ایلام گفت: مهلت ارسال آثار به دومین دوره جشنواره فرهنگی و هنری گوهرشاد تا پایان خردادماه جاری تمدید شد.

پایان خردادماه آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره گوهرشاد

مریم بیگ محمدی مسئول قرارگاه بانوان اداره تبلیغات اسلامی ایلام صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مهلت ارسال آثار جهت شرکت در جشنواره پوشش اصیل ایرانی ـ اسلامی با عنوان «گوهرشاد» به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل تبلیغات اسلامی استان تا پایان خردادماه است.

وی افزود: مفهوم‌سازی و تثبیت «زیبایی اصیل» برای حجاب و پوشش اصیل ایرانی اسلامی، راهکارهای برون‌رفت از وضعیت انفعالی در حوزه عفاف و حجاب، روش‌های ارتقا امنیت و سلامت اجتماعی با ترویج عفاف و حجاب، راهکارهای عملی برای نهادینه‌سازی عفاف و حجاب در جامعه وارتباط عفاف و حجاب با ارتقا نشاط اجتماعی در جامعه از محورهای جشنواره فرهنگی هنری «گوهرشاد» هستند. وی اضافه کرد: این جشنواره در محورهای ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه پوشش ایرانی ـ اسلامی ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب برگزار می‌شود و بخش «نشر خوبی‌ها» هم با پویش‌های مجازی و در محورهای حرف‌آورد ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

مسئول قرارگاه بانوان اداره تبلیغات اسلامی ایلام یاد آور شد: همچنین نمایشگاه‌های عرضه محصولات ایرانی ـ اسلامی در حوزه حجاب و عفاف در مکان‌های پرتردد شهر ایلام برپا می‌شود. بیگ محمدی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود در قالب‌های مقاله و یاداشت، فیلم کوتاه، طراح گرافیکی، وبلاگ نویسی، شعر و شعار، موشن‌گرافیک، نماهنگ و کلیپ، انیمیشن و نقاشی و داستان تا پایان خردادماه جاری به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام ارسال کنند. پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول