اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کسب رتبه نخست ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی

در جریان دومین دور از سفرهای استانی به آذربایجان شرقی و ورود ریاست جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به این استان،‌ ۲۹ ستاد به برقراری میز خدمت اقدام کردند که در این میان ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی موفق به کسب رتبه نخست شد.

کسب رتبه نخست ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از راه و شهرسازی،  در پی دومین دور از سفرهای استانی به آذربایجان شرقی و ورود رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به این استان،‌ ۲۹ ستادمرکزی به برقراری میز خدمت اقدام کردند که در این میان ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی موفق به کسب رتبه نخست شد.

در لیست ۲۹ ستاد یاد شده، عناوین وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت نفت و وزارت نیرو و... به چشم می خورد که ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی با ۵۳ مدیر ملی و ۲۸ مدیر استانی به مدت ۳ روز پاسخگوی مردم بود و حائز رتبه اول شد.

مدیران در حوزه‌های شهرسازی، املاک، نهضت ملی مسکن، راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، شهرهای جدید، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، بانک مسکن، بنیاد مسکن، نظام مهندسی، راه آهن، معاونت شهرسازی و معماری و بازآفرینی شهری متشکل از ۱۴ تیم در میز خدمت مستقر شدند تا پاسخگوی مطالبات مردمی باشند.

 وزیر راه و شهرسازی که همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت همراه به آذربایجان شرقی، عازم تبریز شده بود، راه‌آهن خاوران _ بستان آباد را به افتتاح و بهره‌برداری رساند و علاوه بر آن طی بازدید از واحدهای در حال ساخت طرح نهضت ملی مسکن، ۱۱ هزار واحد مسکن روستایی و شهری را در این استان افتتاح کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول