اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

6 موکب از ورامین در اربعین 1402 خدمت‌رسانی می‌کنند

فرماندار ورامین گفت: همانند سال گذشته ۶ موکب از شهرستان ورامین در کشور عراق به پذیرایی زائران می‌پردازند، همچنین یک موکب نیز در ایام پایان ماه صفر در مشهد مقدس از طرف شهرستان ورامین حضور دارد.

6 موکب از ورامین در اربعین 1402 خدمت‌رسانی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار ویژه ورامین ظهر امروز در اولین جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان ورامین که با حضور معاونین فرمانداری و بخشداران شهرستان ورامین و روسای ادارات و نهادها و مواکب حسینی برگزار شد، اظهار کرد: تجربه برگزاری جلسه ستاد اربعین در سال گذشته تجربه با ارزشی بود، برای اولین بار در سال گذشته هماهنگی بسیاری بین دستگاه های اجرایی و مواکب و خیرین و مردم در سطح شهرستان ورامین ایجاد شد.

وی افزود: همانند سال گذشته ۶ موکب از شهرستان ورامین در کشور عراق به پذیرایی زائران می‌پردازند و همچنین یک موکب نیز در ایام پایان ماه صفر در مشهد مقدس از طرف شهرستان ورامین حضور دارد.

معاون استاندار تهران در پایان گفت: اربعین حسینی یک حرکت عظیم دنیای اسلام است و شهرستان ورامین همیشه پیشرو در همه عرضه‌ها بوده است و باید با هماهنگی لازم در این ستاد مانند سال گذشته با استفاده از همه ظرفیت‌ه مردمی به این حرکت عظیم کمک کرد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول