اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

شاکری: درانتخابات پیش‌ رو انگیزه بیش‌تری برای وحدت نیروهای انقلاب وجود دارد

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: بر خلاف اختلاف‌افکنی عده‌ای در جریان انقلاب، این دوره انگیزه بیش‌تری برای وحدت نیروهای انقلاب وجود دارد.

شاکری: درانتخابات پیش‌ رو انگیزه بیش‌تری برای وحدت نیروهای انقلاب وجود دارد

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: انتخابات 11 اسفند انتخاباتی بسیار مهم است. یعنی از این جهت که ما به نوعی افول آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را داریم و از طرفی قدرت پیدا کردن ایران را داریم و این مؤلفه‌های قدرت کمک می‌کند که  دولت، مجلس و قوه قضاییه بتوانند خودشان را و کارهای‌شان را عرضه کنند.

وی افزود: هر مقدار که این خدمات بتواند بالاتر برود مشارکت مردم در انتخابات افزایش پیدا خواهد کرد و ما شاهد یک انتخابات پرشور با مشارکت بالا توسط مردم خواهیم بود.

شاکری در ادامه گفت: بنده فکر می‌کنم برخلاف اینکه برخی از اصلاح‌طلبان در زمانی صندوق آرا را هم تحریم می‌کردند ولی در حال حاضر نشان می‌دهد که بسیار مشتاق هستند تا در این انتخابات شرکت کنند و اگر آنطور که در اغتشاشات نتوانستند به اهداف خود برسند از طریق مشارکت یا اختلال در مشارکت این را بتوانند به نحوی ساماندهی کنند و به اهداف خود برسند.

شاکری ادامه داد: مجموعه نیروهای انقلاب و مردم هم در قضایای 13 آبان و 22 بهمن سال گذشته و همین‌طور مراسم ارتحال حضرت امام نشان دادند که وفادار به اندیشه امام و مکتب امام هستند و از این اقتداری که نظام پیدا کرده است استقبال می کنند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی عنوان کرد: در حال حاضر داوری کردن راجع‌به سطح مشارکت زودهنگام است به خاطر اینکه موضوع زمانی بین مردم جا می‌افتد تا آن موضوع مسئله روز شده باشد. الان انتخابات 11 اسفند مسئله روز مردم نیست و نظرسنجی‌هایی که می‌شود ارزش علمی ندارد.

وی با اشاره فعالیت احزاب اصولگرا برای انتخابات پیش رو گفت: ببینید منطقی و طبیعی کار احزاب این است که برای ورود به انتخابات برنامه ریزی کنند و نیروهای شایسته و توانمند خود را چه در مجلس، چه در شورای شهر، چه در بحث دولت تربیت کنند که بتوانند تاثیر گذار باشند.

شاکری خاطرنشان کرد: همه کمیته های شورای ائتلاف فعالیت های خود را انجام می‌دهند و همایش‌های استانی و ملی آن در حال برگزاری است و همچنین جلسات جهت برنامه ریزی برای انتخابات نیز درحال انجام است.

وی افزود: اینکه برخی می‌خواهند اظهارات زودهنگام راجع ورود به انتخابات صورت بگیرد، آن هم در حالی که هنوز اعلام ثبت‌نام صورت نگرفته و مرحله فعلی اهمیت و ضرورت خود انتخابات هست، به نظر بنده کار درستی نیست و با این کار می‌خواهند استراتژی جریان انقلابی را متوجه بشوند که فرصت برای تخریب داشته باشند.

شاکری در ادامه گفت: به نظر بنده کارها به صورت منطقی و آرام پیش می‌رود و جلسات انتخاباتی شورای ائتلاف و احزاب آن در حال برگزاری است.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: ما از سال قبل یک شورای نظارتی را بر اعمال نمایندگان در شورای ائتلاف تشکیل دادیم و کسانی که با فهرست شورای ائتلاف وارد مجلس شده‌اند عملکردشان ارزیابی می‌شود، یعنی ما افرادی را که هم در تهران و هم در منطقه و شهرستان‌هایی که وارد مجلس شدند را مطابق فرمولی رصد و ارزیابی می‌کنیم.

شاکری در پایان با اشاره به اینکه بعضی از جریان‌ها به دنبال وحدت شکنی و اختلاف افکنی در جریان انقلابی هستند گفت: به نظر بنده در این دوره انگیزه بیشتری برای وحدت و هماهنگی‌های لازم وجود دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول