اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

استاندار یزد: ترویج موثر فرهنگ حجاب ایده خلاقانه می خواهد

استاندار یزد گفت: روش‌های قدیمی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف منسوخ شده و ضرورت دارد اقدامات نوآورانه، جامعه پسند، تأثیرگذار و فراگیر در این حوزه صورت گیرد.

استاندار یزد: ترویج موثر فرهنگ حجاب ایده خلاقانه می خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد که با حضور اعضای قرارگاه برگزار شد، اظهار کرد: «عفاف و حجاب» یکی از اولویت‌های مهم فرهنگی در استان یزد محسوب شده و توجه بیش‌ازپیش به این مقوله مورد تأکید است.

وی افزود: در همین راستا کلیه مصوبات نشست این قرارگاه لازم‌الاجرا بوده و مدیران مربوطه باید نسبت به تحقق و اجرای آن همت نمایند. ضمن اینکه اقدامات و فعالیت‌های قانونی دستگاه‌ها و شهرستان‌های استان در حوزه عفاف و حجاب باید رصد و ارزیابی شود.

استاندار یزد گفت: اذعان کرد: رویکردها و اقدامات مورد پیگیری در حوزه ترویج عفاف و حجاب به شیوه‌های قدیمی دیگر منسوخ شده و تأثیرگذاری مورد نظر را ندارد. لذا باید بر اساس مدل‌های جدید اقدامات نوآورانه، جامعه پسند، تأثیرگذار و فراگیر در این حوزه صورت گیرد. ضمن اینکه از کلیه طرح‌های خلاقانه و نوآورانه در این حوزه نیز حمایت خواهد شد.

وی در پایان برگزاری مستمر و منظم نشست های قرارگاه عفاف و حجاب استان و اجرای دقیق مصوبات آن را مورد تأکید قرار داد.

پایان پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول