اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

بازدید معاون وزیر خارجه از روند ارائه خدمات کنسولی به حجاج ایرانی

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ضمن بازدید از دفتر موقت خدمات کنسولی وزارت امور خارجه در مکه و مدینه در جریان روند ارائه خدمات کنسولی به حجاج ایرانی قرار گرفت.

بازدید معاون وزیر خارجه از روند ارائه خدمات کنسولی به حجاج ایرانی

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علیرضا بیکدلی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه از دفتر موقت خدمات کنسولی وزارت امور خارجه مستقر در بعثه حج جمهوری اسلامی ایران در مکه و مدینه بازدید کرد و در جریان روند ارائه خدمات کنسولی به حجاج ایرانی بیت الحرام قرار گرفت.

معاون وزیر امور خارجه در این بازدید گفت: هر کجای جهان که جمعیت ایرانی حضور داشته باشد بخش کنسولی وزارت امور خارجه تلاش می‌کند در کنار آنها به ارائه خدمت و حمایت از آنان بپردازد. 

دفتر کنسولی وزارت امور خارجه در مرکز حج جمهوری اسلامی ایران در مدینه و مکه انواع خدمات از جمله راهنمایی و مشاوره لازم در امور کنسولی، حقوقی، صدور مدارک مسافرتی مانند برگ عبور و تایید گواهی‌های لازم، حمایت حقوقی از حجاج ایرانی در صورت لزوم و صدور گواهی‌های سجلی را ارائه می‌کند.

علیرضا بیکدلی معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه از مراکز ارائه خدمات به حجاج ایرانی در مدینه و مکه که زیر نظر سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند بازدید کرد. مراکز ماشینی پخت و توزیع غذا و درمانگاه و بیمارستان ایرانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در شهرهای مدینه و مکه در ایام حج به بیش از ۸۷ هزار ایرانی خدمات شبانه روزی ارائه می‌کند.

 

معاون وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با مدیران این مراکز ضمن تقدیر و تشکر از ارائه خدمات  بر حمایت نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در عربستان بر فعالیت و بهبود کیفیت خدمت رسانی به حجاج ایرانی تأکید کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول