اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کلاهبردار 2 هزار میلیاردی در تور اطلاعاتی پلیس

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف کلاهبرداری 2 هزار میلیارد ریالی طلافروش شیاد با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

کلاهبردار 2 هزار میلیاردی در تور اطلاعاتی پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار هادی رفیعی کیا امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از کسبه و شهروندان شازندی مبنی بر کلاهبرداری فردی طلا فروش و جلب اعتماد شکات که اکثراً از صنف طلافروشان بودند، پرونده‌ای در پلیس آگاهی این شهرستان تشکیل شد. 

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و مبلغ بالای کلاهبرداری تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی مسئول رسیدگی به این پرونده شدند. 
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان از مالباختگان مشخص شد فرد کلاهبردار از سال 98 با ترفند مشارکت مردم در قرعه کشی طلا اقدام به دریافت مبالغی تعدادی از کسبه و شهروندان کرده و پس از جمع آوری مبلغی کلان متواری شده است. 
 
رفیعی‌کیا با اشاره به شناسایی محل اختفای متهم در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان در مشهد مقدس اظهار داشت: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی و در عملیاتی هدفمند فرد کلاهبرداری دستگیر و به استان مرکزی منتقل شد. 

 فرد کلاهبردار از سال 98 با ترفند مشارکت مردم در قرعه کشی طلا اقدام به دریافت مبالغی تعدادی از کسبه و شهروندان کرده و پس از جمع آوری مبلغی کلان متواری شده است

 

 وی با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری 2 هزار میلیارد ریالی از 140 نفر از شهروندان اراکی و شازندی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد. 
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه اقتدار و هوشیاری پلیس مهمترین عامل در شناسایی این کلاهبردار شیاد به شمار می رود اظهار داشت: عملکرد خوب و مقتدرانه کارآگاهانه پلیس استانی در این عملیات رضایتمندی و تقدیر مالباختگان را به همراه داشت.
پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول