اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بررسی ایجاد سازه‌های ویژه در نقاط پرخطر کندوان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره وضعیت محور کندوان گفت: اقدامات کوتاه‌مدت طی امروز و فردا انجام می‌دهیم ولی در کنار آن باید برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات بلندمدت ایجاد سازه‌های ویژه در نقاط پرخطر کندوان را در دستور کار قرار داد.

بررسی ایجاد سازه‌های ویژه در نقاط پرخطر کندوان

حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره وضعیت محور کندوان، اظهار کرد: با پیگیری‌هایی انجام شده اعتباری برای حل مشکل ریزش سنگ و بروز حوادث در محور کندوان اختصاص پیدا کرده که در حال انجام مجوز، بحث انتخاب پیمانکار هستیم.

وی با بیان اینکه برآوردهای لازم برای حل مشکل ریزش و رانش در نقاط استراتژیک محور کندوان انجام شده است، افزود: باتوجه به برآوردهای انجام شده و پیگیری محور و سایر مسائل از تیر ماه اقدامات اجرایی در محور کندوان آغاز می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران طول راه در محدوده مازندران کندوان ۸۷ کیلومتر است، تصریح کرد: بارش بی‌سابقه باران موجب بروز خسارت‌هایی در سطح محور شد که بحث فرسایش خاک و سنگ و قدمت این جاده مشکلات را بیشتر کرد.

جهانیان یادآور شد: البته کندوان جز محورهای کوهستانی استان محسوب می‌شود که باتوجه به این شرایط  نیاز به کار آورد.

وی با اعلام اینکه باتوجه به انجام اقدامات لق‌گیری و ایمن‌سازی کمتر خسارت دیدیم، افزود: بیشترین خسارت هم در پیچ کمر زرد بود که وجود صخره‌های سنگی کار را دشوار کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: امروز به همراه تیمی از پیمانکاران در سطح محور کندوان حضور داریم و به‌دنبال راهکار برای ایجاد سازه‌های ویژه هستیم تا بتوانیم طرح را نهایی کنیم.

جهانیان خاطرنشان کرد: اقدامات کوتاه‌مدت طی امروز و فردا انجام می‌دهیم ولی در کنار آن باید برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات بلندمدت ایجاد سازه‌های ویژه در نقاط پرخطر کندوان را در دستور کار داریم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول