اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

زمین‌های طرح جوانی جمعیت تا اول تیرماه به متقاضیان تحویل داده شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه زمین‌های طرح جوانی جمعیت باید تا اول تیرماه به متقاضیان تحویل داده شود، گفت: تمامی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان از تسهیلات 550 میلیون تومان بهره‌مند می‌شوند.

زمین‌های طرح جوانی جمعیت تا اول تیرماه به متقاضیان تحویل داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی حیدری شامگاه شنبه در حاشیه جلسه شورای عالی مسکن چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه زمین‌های طرح جوانی جمعیت باید تا اول تیرماه به متقاضیان تحویل داده شود، گفت: تمامی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان از تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومان بهره‌مند می‌شوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این جلسه برای حمایت از بانک‌ها مقرر شد انبوه‌سازان تسهیلاتی را که می‌گیرند در همان بانک مبدأ نگهداری کنند و همچنین پیمانکاران غیربومی حساب‌های بانکی خود را در داخل استان داشته باشند.

وی افزود: در برخی از شهرها که اقدامات مطالعاتی زمین‌ها به اتمام رسیده باید تا اول تیرماه ساخت‌ و سازها شروع شود.

حسینعلی مقصودی، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: با دستور ریاست‌جمهوری در اسرع وقت کارگروه نظارت بر مشاوران املاک به منظور کنترل قیمت اجاره‌بها در استان تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: به جز چند شهر در تمامی نقاط استان تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن فراهم و ساخت و سازها توسط گروه‌های ساخت آغاز شده است تنها مشکلاتی در خصوص بیمه وجود دارد که امیدواریم با تصویب قانونی از سوی مجلس این مشکل برطرف شود.

مقصودی افزود: در فرخشهر، بروجن و شهرکرد که کار ساخت به صورت انبوه‌سازی است با قدرت پیش می‌رود و پروژه‌های جدید در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارند و اولین واحدها در سفر وزیر راه و شهرسازی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول