اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

معاون استاندار: ساماندهی ورزشگاه ولیعصر قرچک ۷۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: امسال مبلغ یک و نیم میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی ورزشگاه ولیعصر قرچک اختصاص یافته در حالی که برای ساماندهی سکوها و وضعیت چمن این ورزشگاه بین ۵۰ تا ۷۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

معاون استاندار: ساماندهی ورزشگاه ولیعصر قرچک ۷۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد

میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قرچک، با اشاره به بازدید از پروژه های شهر قرچک اظهار کرد: ورزشگاه ولیعصر قرچک از لحاظ مالکیت در اختیار شهرداری است و طی قراردادی در اختیار اداره ورزش قرار گرفته و امسال مبلغ یک و نیم میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی دارد که این مبلغ نیاز این پروژه را تامین نخواهد کرد و برای ساماندهی سکوها و وضعیت چمن بین ۵۰ تا ۷۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

وی گفت: قرار شد فرمانداری بررسی کند و اگر امکانش باشد منابع آن از طریق شهرداری تامین شود که باید مراحل آن قانونا طی شود و پیشنهاد شهرداری به طور لایحه و ارسالش برای قائم مقامی شورای شهر انجام شود زیرا در حال حاضر شهر قرچک فاقد شورای اسلامی شهر است و اگر این مراحل طی شود شهرداری می‌تواند هزینه کند و زودتر در اختیار جوانان ورزشکار قرچک قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به موضوع تعریض و بهسازی راه‌های روستایی و کمربندی شمالی قرچک، افزود: این کار توسط شهرداری قرچک شروع کرده و حدود ۸ کیلومتر از مسیر باقی مانده که بعضی جاها نیاز به تملک دارد و آزادسازی معبر و همچنین زیرساخت این کمربندی ضرورت دارد که زودتر شروع شود زیرا با توجه به اینکه منابع شهرداری محدود است امیدواریم بتوانیم با رایزنی هایی که انجام می‌شود منابع آن را تامین کنیم تا این پروژه متوقف نشود.

غراوی بیان کرد: موضوع بعدی بحث آرامستان شهرداری بود که مورد بازدید قرار گرفت که خوشبختانه ۳۵ کیلومتر از این اراضی دیوارکشی شده و در حال تکمیل اجرای طرح جامع آرامستان هستند، جاده دسترسی آن به طول ۸ کیلومتر توسط شهرداری با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان تمام شده و زیرساخت‌ها تا محل آرامستان شکل گرفته و فضای بسیار خوبی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: دولت نیز بخشی از اراضی دولتی را به شهرداری قرچک واگذار کرد و شهرداری نیز منابع خوبی را برای آن در نظر گرفته است و امیدواریم بتوانند تا پایان دهه مبارک فجر امسال کلیه تاسیساتی که در حال اجرا است را تمام کنند.

معاون استاندار تهران گفت: بازدیدی از شهرک صنعتی قرچک نیز داشتیم که اجرای پست ۶۳ کیلوولت و دو ترانس ۴۰ مگابایت قرار است در این شهرک نصب شود و ۸۰ مگا وات برق را برای شهرک صنعتی و مازاد آن، برق شهر را تامین می‌کند.

محسن خرمی‌شریف شهردار شهرستان قرچک نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حدود ۲٠ سال قبل، زمین ورزشگاه ولیعصر وقف اداره ورزش شهرستان قرچک شد و اتفاق چشم‌گیری در خصوص راه اندازی و بهره‌برداری این مجموعه ورزشی بزرگ نیافتاده است.

وی گفت: درصورتی که اداره ورزش شهرستان و همچنین حوزه معاونت عمرانی استاندار بپذیرند، شهرداری آمادگی کاملی دارد تا مجموعه را به‌طور صددرصد به بهره‌برداری برساند و در اختیار ورزشکاران و ورزش‌دوستان قرچک قرار دهد.

شهردار قرچک افزود: نگهداری فضاهای ورزشی مستلزم اعتبارات بالایی است که ظاهرا از توان مالی مجموعه اداره ورزش خارج است و شهرداری با توجه به حوزه خدماتی، ورزشی و فرهنگی که دارد آمادگی دارد تا برای آماده‌سازی و بهره‌برداری این مجموعه اقدام کند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول