اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بیش از 80 درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به کردستان تخصیص یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: از اعتبارات سفر رییس جمهور که برابر با 4 هزار و 96 میلیارد تومان بود، 88.5 درصد تخصیص پیدا کرده است.

بیش از 80 درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به کردستان تخصیص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ارسلان ازهاری در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کردستان اظهار کرد: در سال گذشته 12 جلسه شورای برنامه ریزی با  24 دستور کار و 110 مصوبه با موضوعات قابل توجه و اساسی برگزار شد.

وی اظهار کرد: تشریح آخرین تخصیص‌های سال گذشته و وضعیت دستگاه‌های اجرایی در مورد وظایف از محورهای برگزاری این جلسه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان تصریح کرد: اولویت‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام و برنامه‌ریزی برای اتمام و بهره‌برداری از این پروژه‌ها از مهم‌ترین محورها و و برنامه‌های شورای برنامه‌ریزی استان است.

وی عنوان کرد: تحقق برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی با 800 میلیارد تومان و برنامه‌های صمت به مبلغ یک هزار و 400 میلیارد تومان دور از انتظار نیست.

ازهاری خاطرنشان کرد: اعتبارات سفر  رییس جمهور که برابر با 4 هزار و 96 میلیارد تومان بود 88.5 درصد تخصیص پیدا کرده است.

وی گفت: با توجه به شرایطی که در بازار داریم باید ارزش پول حفظ شود، هیچ توجیهی ندارد که پول یک تا چند ماه در حساب دستگاهی بماند بعد هزینه کند.

ازهاری افزود: برخی رسانه‌ها در حق عملکرد استان اجحاف می‌کنند و برخی تولید محتواهای غیرکارشناسانه بدون کسب اطلاع از سوی برخی رسانه‌ها اعلام می‌شود.

وی گفت: از انتقادات کارشناسی شده رسانه‌ها استقبال می‌کنیم انتظار داریم اربابان جراید با حضور در جلسات شورای برنامه‌ریزی و شنیدن دیدگاه‌های کارشناسی شده از درج مطالب غیرواقعی پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: برگشت حساب واحدهای تولیدی بزرگ به استان از مصوبات شورای برنامه ریزی استان بوده که میزان عملیاتی شدن این مصوبه باید به صورت کاملا شفاف مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: برگرداندن حساب واحدهای صنعتی بزرگ به استان مغفول و بر زمین مانده و تکلیف قانونی بود که باید هرچه زودتر زمینه تحقق آن فراهم شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول