اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

احتمال آبگرفتگی معابر تهران و سقوط سنگ از کوه

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به رگبار ، رعد و برق ، وزش باد شدید، احتمال سقوط سنگ از کوه و آبگرفتگی معابر هشدار داد.

احتمال آبگرفتگی معابر تهران و سقوط سنگ از کوه

به گزارش فارس، اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح نارنجی از ناپایداری محلی و رشد ابرهای همرفتی،‌ رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید موقت و در نقاط مستعد گردوخاک و تگرگ از یکشنبه تا دوشنبه ( ۲۱ تا ۲۲ خرداد) به‌ویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات استان تهران خبر داد.

در اثر این مخاطره جوی وقوع رگبار و رعدوبرق، بارش تگرگ در ارتفاعات و نقاط مستعد، وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید و خیزش گردوخاک در نقاط مستعد در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، احتمال سقوط سنگ از کوه و آبگرفتگی معابر پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب‌ها و مخاطرات ناشی از این شرایط جوی، اجتناب از هرگونه تردد و توقف در حاشیه و بستر رودخانه‌ها، احتیاط در سفرهای درون و برون‌شهری، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام در نواحی مرتفع به خاطر صاعقه، استحکام سازه‌های موقت، عدم استقرار در نواحی مرتفع نظیر داربست‌ها و آمادگی دستگاه‌های امدادرسان را توصیه می‌کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول