اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نامه‌های مردم آذربایجان شرقی به رئیس جمهور چند روزه پاسخ داده می‌شود؟

مدیرکل رسیدگی و بازرسی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: پیش‌بینی بر این است که حداکثر تا یک هفته تا ۱۰ روز آینده همه نامه‌های تقدیمی در سیستم ثبت می‌شود و برای هموطنان پیامک ثبت مورد ارسال خواهد شد.

نامه‌های مردم آذربایجان شرقی به رئیس جمهور چند روزه پاسخ داده می‌شود؟

روح الله بیات مدیرکل رسیدگی و بازرسی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، امرووز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان‌شرقی حدود ۵۵ هزار تماس تلفنی با شماره ۱۱۱( سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) توسط همکارهای ما پاسخ داده شده است.

وی افزود: در این تماس درخواست‌ها، شکایات، پیشنهادها و انتقادات مردمی شنیده شد و در کنار آن، ۲۹ میز خدمت ارتباطات مردمی تشکیل شد که با حضور معاونان و نمایندگان تام الاختیار وزرای رئیس جمهور بود و در این میز خدمت‌ها به صورت حضوری برای ۱۵ هزار نفر انجام گرفت.

مدیرکل رسیدگی و بازرسی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه تک به تک نامه‌هایی که مردم استان آذربایجان‌شرقی به رئیس جمهور داده‌اند، رسیدگی خواهد شد و به همه آن افراد پیامک ارسال خواهد شد، ادامه داد: پیش‌بینی بر این است که حداکثر تا یک هفته تا۱۰ روز آینده همه نامه‌های تقدیمی در سیستم ثبت می‌شود و برای هموطنان پیامک ثبت مورد ارسال خواهد شد.

وی گفت: در پیامک‌های ارسالی اطلاعات جهت پیگیری کارهایشان داده خواهد شد.

پایان پیام/۶۰۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول