اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توضییحات فرمانده انتظامی گچساران در خصوص تیراندازی به فعالان فضای مجازی

فرمانده انتظامی گچساران در پی انتشار اخبار وکلیپی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی به فعالان رسانه ای و اصحاب رسانه توضیحاتی را ارائه کرد.

توضییحات فرمانده انتظامی گچساران در خصوص تیراندازی به فعالان  فضای مجازی

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برابر اعلام خبر به پلیس ۱۱۰ سریعا ماموران کلانتری۱۲ و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با هماهنگی مقام محترم قضایی به صحنه محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در محل مشاهده شد که تعداد ۵ نفر به هویتهای معلوم براثر تیراندازی با سلاح شکاری و اصابت ساچمه، زخمی شده اند. 

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: سریعا با هماهنگی مقام قضایی مستندات صحنه و فیلم های دوربین های مداربسته محل بررسی و مستندات جمع آوری و پرونده ای در این زمینه تشکیل و با صدوردستورات قضایی مقتضی، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفته است.  

خادمیان عنوان کرد: باتوجه به تحقیقات اولیه از شکات و مظنون بودن به افرادی ،برابر دستور قضایی افراد مورد نظر احضار و یک دستگاه خودروی پژو پارس توقیف و پرونده مفتوح ودر حال رسیدگی است. 

وی گفت: ضمنا برابر استعلام از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص گردید افراد مجروح شده در این حادثه از اصحاب رسانه نبوده و فقط فعال فضای مجازی (پیج شخصی) دارند.

فرمانده انتظامی گچساران خاطرنشان کرد: با توجه به انتشار اخبار ودرج مطالبی خلاف واقع قطعا ضمن شناسایی، با انتشار دهندگان این گونه شایعات برخورد قاطع وقانونی صورت خواهد گرفت و از مردم شریف شهرستان گچساران خواست به شایعات توجهی نکنند.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول