اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تصادفات جاده‌ای هفته گذشته قم 9 کشته بر جای گذاشت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های اورژانس ۱۱۵ طی یک هفته گذشته پرداخت و گفت: از تعداد 398 تصادف صورت گرفته متأسفانه، نه مورد فوتی تصادفی در صحنه داشته‌ایم.

تصادفات جاده‌ای هفته گذشته قم 9 کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، عزت اله بهزادی نیا در گفت‌وگویی به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های اورژانس ۱۱۵ طی یک هفته گذشته پرداخت و اظهار داشت: در این بازه زمانی شش هزار و 94 مورد تماس با اورژانس گرفته‌شده است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه از این تعداد تماس دو هزار و 312 مورد مأموریت داشته‌ایم، گفت: هزار و 876 مأموریت اورژانس درون‌شهری و 436 مورد مأموریت نیز جاده‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین موضوعات مورد پیگیری در تماس‌های گرفته‌شده با اورژانس مربوط به تصادفات بوده است، گفت: هیچ‌کدام از این مأموریت‌ها با اورژانس هوایی یا بالگرد نبوده و از تعداد 398 تصادف صورت گرفته متأسفانه، نه مورد فوتی تصادفی در صحنه بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: در حوادث صورت گرفته 189 مورد از تصادفات با موتور آمبولانس، دو هزار و 121 مورد با آمبولانس و دو مورد نیز با اتوبوس آمبولانس امدادرسانی شده است.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول