اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاهی‌ها میزبان بارش باران در واپسین روز‌های بهاری

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: موجی کم رطوبت طی امروز و فردا (یکشنبه) جو منطقه را تحت تاثیر می‌گیرد.

کرمانشاهی‌ها میزبان بارش باران در واپسین روز‌های بهاری

 شهناز حق‌پرست، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: براساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، موجی کم رطوبت طی امروز و فردا (یکشنبه) جو منطقه را تحت تاثیر می‌گیرد.

وی ادامه داد: این موج علاوه بر رشد ابر، در بعضی ساعات بارش‌های پراکنده‌ای نیز همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش که در روز یکشنبه و در مناطق کوهستانی از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود؛ ممکن است به شکلی محدود و نقطه‌ای، شدید ظاهر شده و با رگبار تگرگ نیز همراه شود؛ تشدید وزش باد در منطقه، احتمالاً طی ساعاتی از اواخر وقت امروز تا صبح فردا، هوای استان را بخصوص در مناطق مرزی و غربی، کم و بیش غبارآلود کند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال این وضعیت، از روز دوشنبه تا پایان هفته، پدیده قابل توجهی برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود. همچنین دمای هوا، که امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به طور نسبی افزایش و در دو روز پایانی هفته مختصراً کاهش می‌یابد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول