اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

یارانه‌بگیران می‌توانند اعتبار یارانه خود را یک ماه زودتر استفاده کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم: در طرح کالابرگ الکترونیکی یارانه‌بگیر می‌توانند با اعتبار یارانه ماه بعد، یک ماه زودتر خرید کنند.

یارانه‌بگیران می‌توانند اعتبار یارانه خود را یک ماه زودتر استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، وحید وزیری‌راد گفت: در طرح کالابرگ الکترونیکی همه خانوارهای یارانه‌بگیرمی توانند یک مله زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی مشمول طرح استفاده کنند.

وی اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی که در ماه‌های قبل به صورت آزمایشی در چهار استان کشور اجرا شد بود از روز ۱۳ خرداد ماه در سراسر کشور از جمله استان قم آغاز شده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم افزود: در قالب این طرح یارانه بگیران می‌توانند یارانه ماه آینده خود را برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی که پیش‌تر اعلام شده به صورت اعتبار خرید کالا در فروشگاه‌های متصل به طرح هزینه کنند.

وی تصریح کرد: در صورت استفاده از این مزیت و خرید کالا از محل اعتبار یارانه، به‌میزان اعتبار استفاده‌شده از یارانه ماه بعد خانوار کسر و مابقی به‌صورت نقدی، در موعد مقرر واریز یارانه، به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

وزیری راد بیان کرد: خانوارهایی که یارانه دریافت می‌کنند برای مشاهده میزان اعتبار، لیست کالاها و فروشگاه‌های مشمول طرح ملی کالابرگ الکترونیک، با نصب برنامه کاربردی "شما" از طریق برنامه های بازار و مایکت، یا با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری ۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری کرده و یا به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول