اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان ایران از زبان سرمربی

سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان با اشاره به برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی از روز ۲۱ لغایت ۲۸ خرداد ماه، گفت: برای این اردو یک بازی دوستانه با تیم لیگ برتری در تهران در نظر گرفته شده که در انتهای دوره برگزار می‌شود.

آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان ایران از زبان سرمربی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان کشور در حاشیه برگزاری اردوی استعدادیابی استان گیلان انتخابی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۷ سال ایران اظهار کرد: در اردوی استعدادیابی استان گیلان ـ انتخابی تیم ملی نوجوانان زیر ۱۷ سال از تمامی شهرستان‌های استان، ۲ بازیکن و شهرستان‌های صاحب فوتبال، نظیر انزلی، رشت، لاهیجان و لنگرود می‌توانستند پنج بازیکن خود را برای این استعدادیابی به اردو بفرستند.

به گفته سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان کشور خوشبختانه توانستیم از خانم مهینی سرمربی محترم تیم فوتبال نوجوانان نیز دعوت کنیم که در این اردو حضور داشته باشند و از نزدیک بازیکنان را رصد کنند.

آزمون با تأکید بر اینکه سطح کیفی و کمی بازیکنان فوتبال استان گیلان به عقیده من ارتقاء یافته، گفت: امروز شاهد بودیم که بازیکنان خوبی در این استعدادیابی حضور داشتند و محک خوردند و آینده بسیار خوبی برای فوتبالیست‌های این استان پیش‌بینی می شود.

وی با اشاره به زمن برگزاری اردوی انتخابی بازیکنان زیر ۱۷ سال بیان کرد: روزهای ۲۵ و ۲۶ خرداد ماه جاری نیز اردو استعدادیابی فوتبال استان گیلان انتخابی تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال به میزبانی هیات فوتبال گیلان در رشت برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان کشور با اشاره به حضور بازیکنان گیلانی در مرحله مقدماتی مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: چهار بازیکن از استان گیلان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا حضور داشتند که در نوع خود یک رکورد به حساب می‌آید و إن‌شاالله بتوانیم علاوه بر حفظ این بازیکنان، بازیکنان خوب دیگری را نیز اضافه کنیم.

وی در خصوص تیم ملی بزرگسالان نیز بیان کرد: اردوی آمادگی تیم از روز ۲۱ خرداد لغایت ۲۸ خرداد ماه برگزار می‌شود و در اردو بیشتر تمرکز در ابتدا بر روی آمادگی بدنی قرار دارد چون بازیکنان یک ماه و ۱۰ روز در استراحت بودند.

آزمون با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که بازیکنان کم‌کم به آمادگی برسند تا در آبان ماه به لحاظ بدنی و تاکتیکی، فنی و تیمی در اوج باشند، افزود: برای اردوی خردادماه یک بازی دوستانه با تیم لیگ برتری در تهران در نظر گرفته شده  که در انتهای اردو برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم به چیدمان و ارنج خود برای مسابقات دست پیدا کنیم، تصریح کرد: در دور قبل مسابقات متاسفانه چند بازیکن خوب را به دلیل آسیب دیدگی نداشتیم و به امید خدا بازیکنان آسیب دیده را پس از بهبودی برای رقابت‌های آتی در تیم داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان کشور همچنین یاد آمور شد که ۲ بازیکن گیلانی سپیده نزهتی و مونا ثریابین از تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور حضور خواهند داشت.

گفتنی است اردوی استعدادیابی فوتبال گیلان انتخابی تیم ملی زیر ۱۷ سال بانوان در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول