اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

سیلاب ۲۰۰ متر از جاده کرج-چالوس را تخریب کرده است

سرپرست فرمانداری کرج از پاکسازی ۱۰ نقطه سیلابی محدوده کرج-چالوس خبر داد و گفت: همچنین وقوع این سیلاب در جاده مذکور حدود ۲۰۰ متر از جاده را تخریب کامل کرده بطوریکه هنوز ۲ تونل کاملا در گل و لای قرار دارد.

سیلاب ۲۰۰ متر از جاده کرج-چالوس را تخریب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کاوه حداد پور، سرپرست فرمانداری کرج، امروز«۲۰ خرداد ماه» در جمع اصحاب رسانه، در خصوص شرایط خدمات رسانی و رفع معضل سیلاب در جاده کرج-چالوس، گفت: این جاده که در اثر بروز سیلاب پنجشنبه شب (۱۸ خردادماه) بسته شده همچنان مسدود است و تنها تیم های امدادی می توانند در آن تردد داشته باشند.

وی بیان کرد: اکنون ۱۰ نقطه از جاده قدیم کرج – چالوس و پنج تونل از گل و لای توسط دستگاه های امدادی استان البرز پاکسازی شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه کرج گفت: همچنین وقوع این سیلاب در جاده مذکور حدود ۲۰۰ متر از جاده را تخریب کامل کرده بطوریکه هنوز ۲ تونل کاملا در گل و لای قرار دارد.

حدادپور گفت: نیروهای جهادی، امدادی و انتظامی با ایجاد یک راه فرعی در کوه مردم را هدایت کردند.

وی اضافه کرد: امداد رسانی به تعدادی از مردم که در کنار خودروهای مانده بودند تا شب گذشته (۱۹ خرداد) ادامه داشت و اکنون تمام مردمی که گرفتار درسیلاب جاده چالوس شده بودند به شهر منتقل شده اند.

گفتنی است؛ درپی بارش های رگباری، وقوع سیل، ریزش سنگ و گل ولای پنجشنبه شب (۱۸ خرداد) در جاده کرج - چالوس بیش از یک هزارو ٢٠٠ نفر از خطر سیلاب نجات یافتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول