اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آخرین وضعیت بازگشایی جاده کرج-چالوس

استاندار البرز گفت: بازگشایی محور کرج ـ چالوس با حضور تمامی نیروهای راهداری و خدماتی با جدیت ادامه دارد.

آخرین وضعیت بازگشایی جاده کرج-چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، روز جمعه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ در بازدید از روند امداد، خدمات رسانی و بازگشایی جاده کرج_چالوس در سیل شب گذشته، با بیان اینکه بارندگی‌ها منجر به جاری شدن سیل و ریز کوه و رانش در این محور شده که با خساراتی همراه است، گفت: از تونل ۵ جاده کرج_چالوس حوالی سد امیرکبیر تا تونل یک با ریزش کوه و انسداد و تخریب جاده مواجه شده ایم.

وی ادامه داد: با پیش بینی‌های صورت گرفته، روز گذشته تمامی نیروهای امداد و نجات، راهداری، هلال احمر، خدماتی و... در جاده مستقر و آماده بودند.

عبداللهی گفت: خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای امدادی و نجات، بحران سیل و ریزش کوه مدیریت شد و خسارت جانی منجر به مرگ نداشتیم.

وی افزود: تمامی افرادی که در سیل متوقف شدند به مکانی امن هدایت شده اند و اسکان یافتند، خودروها نیز در مسیر جایگزین که از سوی راهداری ایجاد شده، در حال خروج از محور هستند.

استاندار البرز گفت: بازگشایی مسیر توسط راهداری و نیروهای خدماتی از چند جبهه ای که با انسداد و ریزش شدید همراه بوده، دنبال می‌شود. 

وی افزود: به طور قطع بازسازی محور توسط نیروهای وزارت راه و شهرسازی با جدیت پیگیری و اجرایی خواهد شد، در حال حاضر آنچه که مهم است خروج خودروها و بازگشایی و پاکسازی مسیر است.

عبداللهی گفت: کارشناسان راهداری و راه و شهرسازی در محور حضور دارند و بررسی های تخصصی در حال انجام است.

وی افزود: جاده کرج_چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است و عملیات بازگشایی مسیر با جدیت دنبال می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول