اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۱۸ کشته و زخمی در تصادفات عصر جمعه خراسان‌شمالی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی گفت: متاسفانه در ۵ حادثه جاده‌ای خراسان شمالی ۱۵ نفر مصدوم و ۳ نفر کشته شده اند.

۱۸ کشته و زخمی در تصادفات عصر جمعه خراسان‌شمالی

ابوالفضل محبان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: از شروع بارش باران طی بعدازظهر امروز در خراسان شمالی متاسفانه ۵ حادثه جاده‌ای رخ داده که در این حوادث ۱۵ نفر مصدوم و ۳ نفر کشته شده اند.

وی گفت: اولین حادثه بر اثر برخورد رخ به رخ دو خودروی کامیون و پژو پارس در محور آشخانه به جنگل گلستان بود که ۳ نفر کشته برجا گذاشت که توسط امدادگران و نجاتگران پایگاه شهدای دشت رها سازی شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی افزود: دومین حادثه، برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید و تیبا در محور آشخانه به جنگل گلستان بود که ۷ نفر مصدوم داشت که بعد از انجام امداد و کمک های اولیه توسط آمبولانس هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

محبان تصریح کرد: سومین حادثه نیز میان ۲ خودروی پراید و زانتیا در محور بجنورد اسفراین گردنه پلمیس رخ داد که یک نفر مصدوم داشت و توسط آمبولانس پایگاه امداد و نجات شهید  به مراکز درمانی انتقال داده شد.

وی ادامه داد: چهارمین حادثه بر اثر برخورد دو خودروی پراید در محور اسفراین به بجنورد گردنه اسدلی بود که ۶ نفر مصدوم داشت که توسط آمبولانس پایگاه امداد و نجات اسدلی و اورژانس به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی بیان داشت: پنجمین حادثه نیز انحراف خودروی ال ۹۰ و برخورد با گاردریل در محور بجنورد به آشخانه بود که یک نفر مصدوم برجای گذاشت که توسط امدادگران و نجاتگران پایگاه امداد و نجات امام سجاد(ع) شیروان به بیمارستان انتقال داده شدند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول