اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه شهر شهید چمران: صهیونیست‌ها با دیدن موشک فتاح سرگیجه گرفتند

امام جمعه شهر شهید چمران گفت: انتشار خبر رونمایی از موشک فتاح برای صهیونیست‌ها سرگیجه و هراس و برای جهانیان تحیر و شگفتی را در پی داشت.

امام جمعه شهر شهید چمران: صهیونیست‌ها با دیدن موشک فتاح سرگیجه گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر شهید چمران، حجت‌الاسلام عارف ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر شهید چمران اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام(ره) فرمایشات گهرباری داشتند، ایشان فرمودند: «امام نه فقط سرآمد روزگار ما بلکه از سرآمدان تاریخ ایران است که هیچکس و هیچ جریانی قادر به حذف او از حافظه تاریخ و یا تحریفِ «موثر، طولانی و ماندگار» او نخواهد بود؛ چرا که خورشید را نمی‌توان پشت ابر پنهان کرد.»

وی در ادامه گفت: برخی در خارج از کشور به صورت عامدانه و برخی در داخل کشور به صورت عامدانه و غیر عامدانه به فعالیت‌ها و اقداماتی دست می‌زنند که به زعم خودشان بتوانند خورشید فروزانه و درخشان امام راحل را کم رنگ کنند. این گونه افراد بدانند که اگر قلب این مردم عزیز را بشکافید خواهید دید که صدای لبیک یا خمینی(ره) به گوش می‌رسد.

امام جمعه شهر شهید چمران تصریح کرد: آیا یادتان رفته است که این مردم غیرتمند بودند که از خانه و کاشانه خود تا پای جان دفاع کردند؟ دشمنان کوردل، بدانید که این مردم شریف و غیور همیشه و هر لحظه در کنار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و اجازه نمی دهند که توطئه و دسیسه هایتان محقق شود.

وی افزود: ایران عزیز پس از ۴۴ سال استقرار جمهوری اسلامی، در سه عرصه داخلی، امت اسلامی و جهانی تحولات اساسی ایجاد کرده که خوشایند نظام حاکم بر جهان نیست. در این نبرد که اینک عرصه آن به ایمان به راه و هدف و مردم و اسلام رسیده است امید به آینده یک نقطه کانونی است که بی‌توجهی به آن می‌تواند همه دستاوردهای ۴ دهه گذشته را از بین ببرد و همه ظرفیت پیش روی آینده را بسوزاند، از این منظر است که نبرد در عرصه ایمان و امید اهمیت پیدا می‌کند. راز طرح دوباره‌ ایمان و امید در سالگرد رحلت امام از سوی رهبر حکیم انقلاب در همین موضوع است.

ابراهیمی با اشاره به رونمایی از موشک فتاح عنوان کرد: صبح روز سه‌شنبه با حضور رییس جمهور و فرمانده کل سپاه و فرمانده هوافضای سپاه و سایر مقامات دفاعی کشور از موشک فراصوت(هایپرسونیک) فتاح رونمایی شد.

وی تاکید کرد: انتشار این خبر برای صهیونیست‌ها سرگیجه و هراس و برای جهانیان تحیر و شگفتی را در پی داشت.

امام جمعه شهر شهید چمران پیامدهای رونمایی از موشک فتاح را نیز برشمرد و گفت: تغییر وضعیت از بازدارندگی و دفاع به تهاجم، کلاهک موشک قاره‌پیما در دسترس است، شکل گیری زنحیره فناوری علمی- صنعتی ایران و  پیام روشن به صنایع داخلی خصوصا صنعت خودردسازی از جمله پیامد این اقدام مهم است.

وی اضافه کرد: این رونمایی پیامی هم به سایر صنایع کشور دارد که چگونه صنایع دفاعی و هسته‌ای علی رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها پیشرفت داشته است ولی در سایر بخش‌ها چنین موضوعی را شاهد نیستیم لذا باید این علم و فناوری که داریم باید به سایر صنایع لبریز شود تا سایر صنایع هم از این فناوری‌ها بهره‌مند شود و کار صنعت در کشور رشد یابد

ابراهیمی گفت: خدا را شاکرم که توفیق داریم، بتوانیم در سنگری دیگر و در جمع مردم باصفا، خونگرم، مهمان نواز، غیور، شجاع، ولایی و انقلابی شهر شهید چمران حضور داشته باشیم و به آنان خدمتی کنیم. امیدوارم که بتوانیم با همراهی و همیاری مردم شریف شهر شهید چمران و کمک عشائر، طوائف، روحانیت معزز و مکرم و مسئولان شهری و شهرستانی قدمی در راستای کاهش آلام و درد رنج مردم و حل مشکلات برداریم و شاهد رشد کمی و کیفی برنامه های فرهنگی و اجتماعی باشیم.

وی با بیان اینکه حفظ حقوق مردم و دفاع از حق آنان خط قرمز ماست، تصریح کرد: من وابسته به هیچ نهاد، حزب و جریان سیاسی نیستم و نخواهم بود و رمز عملیات کار کردن فقط برای مردم است، بر این اساس از همه کسانی که می‌خواهند برای این مردم کار کنند، حمایت می‌کنیم.

امام جمعه شهر شهید چمران افزود: کمر بندها را باید محکم بست، زیرا فصل و دوران کار و خدمت به مردم است، من از نظر مالی هیچ مال و اموال مثل خودرو و منزل ندارم و با دست خالی آمده‌ام و با دست خالی هم می‌روم.

وی بیان کرد: اعضای ستاد ما محدود به چند نفر افراد محدود نیست، بلکه هر کسب که می‌تواند و می‌خواهد به مردم خدمت کند، عضو ستاد است، پس راه عضویت در ستاد، خدمت مخلصانه به مردم است.

ابراهیمی در پایان گفت: من دست یاری به سمت مردم عزیز و مسئولان جهت خدمت به مردم دراز می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم در این راستا اقدامی انجام دهم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول