اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دلایل عدم کشت چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: به دلیل بازی‌هایی آسیایی پیش روی تیم تراکتور، امکان کشت چمن ورزشگاه یادگار وجود ندارد.

دلایل عدم کشت چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز

حیبب ستوده‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: درایران چمن رول وجود نداشته و چمن رول باید از خارج وارد شود که طبق قوانین جهاد کشاورزی چمن باید 15 روز در قزنطیه باشد تا در صورت آلوده بودن، آفت را وارد کشور نکند و عملا امکان نگهداری این چمن‌ها در کامیون های مخصوص در این مدت زمانی هم ممکن نیست.

وی گفت: پیمانکار داخلی برای کشت چمن به شکل کشت 8 میلیارد هزینه برآورد و مدت زمان هم 9 الی 18 ماه برآورد شده که با توجه به بازی‌های تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا ممکن نیست.

وی تصریح کرد: ورزشگاه بنیان دیزل مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا نبوده و تنها محل برگزاری بازی‌های آسیایی تراکتور ورزشگاه یادگار بوده و عملا این مانع از هر گونه تغییرات در چمن ورزشگاه می‌شود.

ستوده تصریح کرد: البته هفته گذشته یک دستگاه به قیمت 155 میلیون تومان خریدار کردیم که تقویت کننده کیفیت ورزشگاه است و نهایت تلاش خود را می کنیم تا وضعیت چمن به شکل مطلوبی باشد.

وی افزود: هر موقع باشگاه تراکتور مدیریت کرده که در ورزشگاه دیگری به میدان رود، ما حاضریم چمن ورزشگاه را عوض رده و هزینه آن که 8 میلیارد تومان است توسط دکتر سجادی از اعتبارات سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی تامین بوده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول