اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ستاد حمایت از اهداف رئیس‌جمهوری: عده‌ای دنبال تعطیلی پروژه‌های مهدی‌شهر هستند

ستاد مردمی حمایت از اهداف رئیس‌جمهوری در استان سمنان در بیانیه‌ای تأکید کرد: عده‌ای در پشت پرده تلاش دارند تا ضمن حذف مدیران مهدی‌شهری، پروژه‌های شهرستان مهدی‌شهر را نیز تعطیل کنند و باید جلوی اقدامات این افراد گرفته شود.

ستاد حمایت از اهداف رئیس‌جمهوری: عده‌ای دنبال تعطیلی پروژه‌های مهدی‌شهر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ستاد مردمی حمایت از اهداف رئیس‌جمهوری در استان سمنان در بیانیه‌ای تصریح کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «رشد تولید و مهار تورم» نامگذاری شده است تا دولتمردان با نصب‌العین قرار دادن این شعار و تبیین فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب برای توسعه و آبادانی کشور عزیزمان تلاش مضاعفی کنند، عده‌ای از فتنه‌گران معلوم‌الحال با ایجاد نفاق و تفرقه در استان سمنان در جهت تضعیف و جلوگیری از توسعه شهرستان مهدی‌شهر که بالاترین میزان رأی و همراهی در استان را با دولت مردمی ایران قوی داشته است، اقدام می‌کنند.

در این بیانیه تصریح شده است: به‌راستی این افراد به دنبال چه هدفی هستند و چرا تلاش دارند تا حلاوت و شیرینی هدیه دولت رئیسی را در کام مردم ولایتمدار و غیور مهدی‌شهر تلخ کنند؟ شهری که از نظر شاخص‌های انقلابی، مبارزاتی و دفاع مقدس جزو اولین‌ها در استان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: کسانی که در پشت پرده تلاش دارند تا ضمن حذف مدیران مهدی‌شهری، پروژه‌های شهرستان مهدی‌شهر را نیز تعطیل کنند، درصدد ناکام کردن مصوبه دولت سیزدهم در تصویب و راه‌اندازی شرکت صنعتی ایران تایر و همچنین تبدیل مهدی‌شهر به قطب دامپروری کشور و جزوه گروه مخالفان دولت مردمی هستند.

 در ادامه می‌خوانیم: چرا مسؤولان شهرستان مهدی‌شهر و استان سمنان نسبت به تحریکات این اشخاص سکوت کرده‌اند؟

این بیانیه تأکید می‌کند: لازم است تا مسؤولان دولت مردمی نسبت به شناسایی عناصر اخلالگر و فتنه‌انگیز و برخورد مناسب و قاطع با آن‌ها اقدام کند.

ستاد مردمی حمایت از اهداف رئیس‌جمهوری در استان سمنان ضمن حمایت مجدد از دولت مردمی ایران قوی و استاندار جهادی و مردمی سمنان، حرکت فتنه‌گران و فرصت‌طلبان را به شدت محکوم می‌کند و خواستار برخورد قاطع مسؤولان استان سمنان و شهرستان مهدی‌شهر با این عناصر است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول