اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

وزیر ورزش: مبارزه با فساد و عدالت‌محوری مهمترین رویکرد دولت سیزدهم است

وزیر ورزش گفت: روحیه مبارزه با فساد، ظلم‌ستیزی و عدالت‌محوری رویکرد دولت سیزدهم بوده و در همین زمینه تلاش می‌کنیم مردم به آسایش برسند ضمن آنکه با همکاری عمومی می‌توانیم تورم را مهار و امیدآفرینی کنیم.

وزیر ورزش: مبارزه با فساد و عدالت‌محوری مهمترین رویکرد دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از هریس، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس جمهور در سفر به شهرستان هریس امروز در جلسه‌ای با مسئولان این شهرستان اظهار داشت: توفیقی برای خدمت رسانی فراهم شده است که امیدواریم در طول خدمت مفید واقع شده و نزد خدا و خلق خدا روسفید باشیم، از تمام فرصت‌ها بهره‌مند می‌شویم تا سهمی در آبادانی کشور داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: روحیه مبارزه با فساد، ظلم ستیزی، عدالت‌محوری و برابری رویکرد دولت بوده و در همین زمینه تلاش می‌کنیم مردم به آسایش برسند که با همکاری عمومی می‌توانیم تورم را مهار و امیدآفرینی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص فعالیت‌های وزارتخانه متبوع خود در حوزه جوانان خاطرنشان کرد: گزارش‌هایی در خصوص برنامه‌های مربوط به جوانان آماده شده که به زودی به آگاهی عموم خواهیم رساند. وزارت ورزش و جوانان از همان روز رای‌گیری در مجلس کار خود را شروع کرد، در ابتدا کار ۳۵۰۰ سمن داشتیم اما در حال حاضر و در کمترین زمان ممکن، این تعداد به  ۵۰۰۰ سمن افزایش پیدا کرده است.

وی در ادامه افزود: آذربایجان شرقی 6 سال است که در حوزه جوانان رتبه برتر کشور را به دست می‌آورد و در کل ۳۰۰ سمن در این استان فعالیت می‌کنند. همچنین آذربایجان شرقی مدال‌آور المپیکی دارد و برخی شهرهای این استان قطب ورزش کشور شدند. تور دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان نیز شهرت جهانی دارد و در فوتبال هم ماشین‌سازی که نیم قرن فعال بوده و تراکتورسازی جزء تیم های قدیمی کشور هستند که نگهداشتن چنین رشته های ورزشی کار بسیار مهمی است.

 سجادی همچنین در خصوص حوزه اشتغال تصریح کرد: احیای برخی از ورزش‌ها می‌تواند اشتغال‌آفرین باشد که ریاست جمهوری به آن تاکید ویژه دارند و هر استاندار نیز وظیفه دارد به موضوع اشتغال اهمیت دهد. همچنین ۱۲۰ هزار سرباز وظیفه را در گذشته مهارت‌آموزی کرده بودیم که این تعداد در یک سال اخیر به ۲۰۰ هزار نفر رسید.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: ۲۸ هزار مکان ورزشی در کشور داریم که تعداد ۸ هزار از این اماکن دولتی است و افراد مشغول در آن شاغل محسوب می‌شوند. اگر جوانان مهارت ورزشی یاد بگیرند می‌توانند در خود ورزش شاغل شوند. ۲۳۵ رشته ورزشی در کشور داریم که به این تعداد قانع نیستیم و باید خود را به تعدادهای استاندارد دنیا برسانیم و هر ورزشی که در دنیا دنبال می‌شود را به کشور بیاوریم.البته در گذشته بانوان در زیر ۳۰ رشته فعالیت داشتند اما خوشبختانه این تعداد به بیش از ۵۰ رشته ورزشی رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول