اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خسارت بارش و سیل به ۷ روستای بخش لاریجان

بخشدار لاریجان گفت: بارش شدید باران به همراه وقوع سیل و سیلاب در روزهای اخیر به 7 روستای بخش لاریجان خسارت وارد کرد.

خسارت بارش و سیل به ۷ روستای بخش لاریجان

سید روح الله صابری دقایقی قبل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل اظهار کرد: بارش باران و جاری شدن سیل و سلاب در بخش کوهستانی و صعب العبور لاریجان شهرستان آمل خسارت زیادی به بخش کشاورزی، باغات، راه‌ها و تأسیسات روستایی زد.

وی با اشاره به اینکه وقوع سیل و سیلاب پس از بارش سنگین باران در این بخش ابعاد گسترده ای داشت، افزود: در این حادثه طبیعی خسارت جانی گزارش نشد ولی خسارت مالی زیادی در پی داشت.

بخشدار لاریجان با اشاره به تلاش شبانه روزی عوامل راهداری، بخشداری لاریجان، دهیاران و شورای اسلامی روستاها، اداره راه و شهرسازی آمل و لاریجان برای لایروبی و بازگشایی راه ها و معابر روستایی، تصریح کرد: سیل به ۷ روستای بخش لاریجان در مناطق نمارستاق، گزانه، شهر گزنک، پلور و آبگرم خسارت زیادی وارد کرد.

وی گفت: هم اکنون همه عوامل بخشداری، نیروهای مردمی و عوامل امدادی در حال خدمت رسانی به مردم هستند همچنین همه راه های روستایی درگیر سیل و سیلاب بازگشایی شده و با ایمن سازی تردد در آن ها جریان دارد.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول