اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سیل فیروزکوه| جلسه ویژه ستاد مدیریت بحران تشکیل می‌شود

فرماندار فیروزکوه با بیان آنکه جلسه ویژه ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران تشکیل می‌شود، گفت: با توجه به ادامه‌دار بودن بارش‌ها، از مردم درخواست داریم از رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله بگیرند.

سیل فیروزکوه| جلسه ویژه ستاد مدیریت بحران تشکیل می‌شود

محمد حیدری منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزکوه در خصوص آخرین وضعیت وقوع سیل در منطقه فیروزکوه اظهار کرد: شهر فیروزکوه و سه تا از روستاها در محدوده دهستان پشت کوه به نام‌های «طرود، سرانزا و ارو» دچار سیل و آبگرفتگی شدند که در محدوده این روستاها بخشی از منازل مردم، آغل و دامداری‌های سنتی دچار آسیب شدند و آسیب‌های زیادی نیز به زمین‌های کشاورزی وارد شده است.

وی با بیان آنکه در ساعات گذشته راه مواصلاتی سمنان-فیروزکوه که دچار انسداد شده بود، رفع انسداد شد، بیان کرد: هم‌اکنون جلسه ویژه ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران تشکیل می‌شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: با توجه به ادامه‌دار بودن بارش‌ها، از مردم درخواست داریم از رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله بگیرند، همچنین از گردشگران درخواست داریم در روزهای آتی به منطقه مراجعه نکنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول