اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بی‌طرفی عوامل اجرایی سبب مشارکت بالای مردم در انتخابات می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اگر خواهان آن هستیم که انتخابات پیش‌رو با مشارکت بالا در استان برگزار شود باید مردم به برگزارکنندگان انتخابات اعتماد کنند اگر این اعتماد شکل بگیرد حضور و مشارکت مردم بیشتر خواهد بود.

بی‌طرفی عوامل اجرایی سبب مشارکت بالای مردم در انتخابات می‌شود

محسن حسین‌میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اعضای ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تلاش می‌کنند چهار راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری که مقام معظم رهبری از آن‌ها سخن گفتند را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر خواهان آن هستیم که انتخابات پیش‌رو با مشارکت بالا در استان برگزار شود باید مردم به برگزارکنندگان انتخابات اعتماد کنند اگر این اعتماد شکل بگیرد حضور و مشارکت مردم بیشتر خواهد بود.

وی افزود: برای جلب اعتماد مردم باید عوامل برگزارکننده انتخابات به صورت ویژه بی‌طرفی خود را ثابت کنند و در قول و فعل بی‌طرف و امانت‌دار رأی مردم باشند.

حسین میرزایی اضافه کرد: نکته مهم دیگر تعامل نزدیک و صددرصد ستاد انتخابات با هیأت نظارت انتخابات استان است این تعاملات در سلامت انتخابات نقش بسزایی دارد.

وی عنوان کرد: آموزش نیروهای انتخاباتی شامل فرمانداران، بخشداران و مسئولان فن‌آوری اطلاعات به سالم برگزار شدن انتخابات کمک می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تاکید شده است که در شهرستان‌ها فرمانداران و بخشداران ۳۰ معتمد خود را از میان افراد بی‌طرف و اقشار مختلف مردم انتخاب و به هیأت نظارت معرفی کنند.

وی گفت: برابر ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مدیران، مقامات و مسئولانی قصد داوطلب شدن در انتخابات را دارند باید تا ۲۵ خردادماه از مسئولیت خود استعفا کنند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول