اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دشمن ایمان و امید مردم را هدف گرفته است

فرمانده سپاه استان قم با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین، گفت: دشمن ایمان و امید مردم را مورد هجمه قرارداده است و باید متناسب با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم صورت بگیرد.

دشمن ایمان و امید مردم را هدف گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار محمدرضا موحد در جلسه هم‌اندیشی و تجلیل از دبیران آمادگی دفاعی مدارس استان قم، طی سخنانی از اقدامات جهادی مدرسان آموزش دفاعی مدارس استان قدردانی کرد.

وی ضرورت و اهمیت جهاد تبیین را موردتوجه قرارداد و اضافه کرد: دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور نقش مهمی دارند و لازم است در امر تربیت دینی و اسلامی نسل جوان اهتمام بیشتری به خرج داده شود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم گفت: در سال تحصیلی جدید از تعداد بیشتری از مربیان و مدرّسان در ارائه دروس آموزش دفاعی بهره برده خواهد شد.

سردار موحد با تأکید دوباره بر اهمیت جهاد تبیین، تصریح کرد: دشمن ایمان و امید مردم را مورد هجمه قرارداده است و باید متناسب با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم صورت بگیرد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم با اشاره به‌ضرورت تولید محتوای جذاب، مفید و اثرگذار در ارائه دروس آموزش دفاعی، یادآور شد: کتاب و آثار فاخری در خصوص شهدا و دفاع مقدس طی سالهای گذشته توسط نهادهای مختلف تدوین و منتشرشده که می‌توان دانش آموزان را به آن‌ها ارجاع داد.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول