اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

صدور 30 فقره پروانه بهره‌برداری از واحد صنعتی در زنجان

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به صدور 30 فقره پروانه بهره‌برداری برای واحدهای صنعتی در سال جاری اشاره کرد و گفت: آمار صدور پروانه‌ بهره‌برداری در بازه زمانی مشابه سال گذشته 21 مورد ثبت شده است.

صدور 30 فقره پروانه بهره‌برداری از واحد صنعتی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید گلشنی منفرد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دو ماهه ابتدایی امسال، 30 مورد پروانه بهره‌برداری برای واحدهای صنعتی استان صادر شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 21 مورد بوده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به رشد سرمایه‌گذاری انجام شده در این مدت افزود: 10 هزار و 797 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی این واحدها انجام شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال بوده است و این میزان حاکی از رشد 170 درصدی سرمایه‌گذاری صنعتی در این مدت بوده است.

وی تصریح کرد: یک هزار و 894 نفر در این واحدها مشغول به کار شدند که اشتغالزایی صنعتی نسبت به سال گذشته 600 درصد رشد داشته است.

گلشنی ادامه داد: 16 واحد از واحدهای صنعتی راه‌اندازی شده در شهرستان زنجان است که با سرمایه‌گذاری 6 هزار میلیارد ریال زمینه اشتغالزایی هزار و 368 نفر را فراهم کرده است.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول