اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

افزایش سرمایه بانک صادرات ایران در راه است

مدیرعامل بانک صادرات ایران از برنامه این بانک برای افزایش سرمایه از دو طریق تجدید ارزیابی دارایی‌ها و همچنین سلب حق تقدم سهام در سال 1402 خبر داد و تاکید کرد: بانک صادرات ایران با توان بیشتری نقش مؤثر خود را در خدمت به مردم و اقتصاد کشور ایفا خواهد کرد.

افزایش سرمایه بانک صادرات ایران در راه است

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی ضمن بازدید از ظرفیت‌های مختلف شرکت‌های حاضر در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، در گفت‌وگو با رادیو اقتصاد در محل جایگاه این بانک در سالن 40 نمایشگاه در پاسخ به پرسشی در خصوص افزایش سرمایه بانک و برنامه‌های آتی در بازار سرمایه افزود: برنامه افزایش سرمایه بانک صادرات ایران در سال ۱۴۰۲ از دو طریق تجدید ارزیابی دارایی‌ها و همچنین سلب حق تقدم سهام با مساعدت وزیر امور اقتصادی و دارایی صورت خواهد گرفت و بانک در این حوزه با افزایش سرمایه و ارتقای کیفیت منابع و همچنین اصلاح ساختار مالی، نقش قدرتمندتری در اقتصاد کشور ایفا خواهد کرد.
وی در تبیین اثرگذاری و تلاش نظام بانکی برای پاسخ‌گویی حداکثری به نیازهای اقتصاد و جامعه، نیز گفت: تقریبا ۸۰ درصد تامین مالی تولید در کشور با حمایت نظام بانکی صورت می‌گیرد و اثرگذاری بانک‌ها در زمینه تولید، نقشی اساسی و غیرقابل‌ انکار است. بانک‌ها در تلاش هستند تا از تمامی ظرفیت‌های خود برای حمایت از تولید در بخش‌های صنعت، کشاورزی، خدمات و همچنین پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در راستای مسئولیت اجتماعی، نقش‌آفرینی کنند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول