اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

برخورد با برداشت کنندگان غیرمجاز شن و ماسه در شفت

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شفت از جریمه ۲۶۵ میلیون ریالی برای سه متخلف برداشت کننده غیر مجاز شن و ماسه در شهرستان شفت خبر داد.

برخورد با برداشت کنندگان غیرمجاز شن و ماسه در شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت؛ یاسر ریاضی رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شفت، با اشاره به جزئیات برخورد قانونی با برداشت‌کنان غیرقانونی شن از بستر رودخانه اظهار کرد: طی گشت و کنترل توسط مأمورین یگان حفاظت از محیط زیست با متخلفین برداشت شن و ماسه‌ از بستر رودخانه مواجه شدند که بلافاصله کار متوقف و‌ متخلفین با تنظیم صورتجلسه به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تأکید بر تداوم گشت‌های زیست محیطی بیان کرد: بدین منظور جهت حفظ زیستگاه‌ طبیعی موجودات آبزی و جلوگیری از تخریب محیط زیست و حفظ اکوسیستم طبیعی رودخانه‌ها سه نفر از متخلفین برداشت غیر مجاز شن و ماسه به ۲۶۵ میلیون ریال جریمه محکوم شدند. 

به گفته رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شفت، در این راستا با اشخاصی متخلفی که بدون اخذ مجوز مبادرت به برداشت غیر مجاز شن و ماسه در رودخانه ها می نمایند برخورد قانونی صورت می‌گیرد و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

ریاضی همچنین از اهالی منطقه و دوستداران محیط زیست شهرستان شفت درخواست کرد در صورت رؤیت هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را به اطلاع اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت اطلاع و یا با تلفن گویای ۱۵۴۰ اطلاع رسانی کنند.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول