اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پروژه سیاه‌جوی پیش از آغاز مدارس به پایان برسد

امام جمعه ماهدشت با اشاره به مشکلات زیرساختی شهر ماهدشت از استاندار البرز و آب منطقه ای درخواست کرد تا در راستای تکمیل پروژه سیاه جوی اقدام عاجل داشته باشند.

پروژه سیاه‌جوی پیش از آغاز مدارس به پایان برسد

حجت‌الاسلام والمسلمین علی رادمرد، امام‌جمعه ماهدشت، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص مطالبات مردم این منطقه، گفت: پروژه سیاه جوی نسیت به ادوار گذشته با پیشرفت خوبی همراه بوده، اما همچنان موجب نارضایتی اهالی و کسبه شده است.

وی با بیان اینکه استاندار البرز و دیگر مسؤولان اقداماتی در خصوص ساماندهی پروژه داشته ‌‌‌‌‌اند که قابل قدردانی است، اظهار کرد: برای پیشرفت پروژه درخواست اعتبار بیشتری داریم که تأمین آن از توان شهرستان هم خارج است.

امام جمعه ماهدشت اضافه کرد: امید داریم استاندار البرز و آب منطقه‌ای استان، نگاه ویژه تری به موضوع داشته باشند، اگر روندی که امروز شاهد آن هستیم ادامه پیدا کند با مشکلات متعددی مواجه خواهیم شد.

این مقام‌ مسؤول در ادامه با بیان اینکه بیشترین مدارس ماهدشت در نزدیکی سیاه جوی است، اضافه کرد: این پروژه باید تا قبل بازگشایی مدارس و همچنین قبل از فصل بارندگی به پایان برسد.

رادمرد ادامه داد: از دستگاه‌های خدمات رسان مستقر در شهر هم ضمن تقدیر، تقاضا داریم همکاری بیشتری داشته باشند تا مانعی در روند اجرای پروژه بوجود نیاید.

امام جمعه ماهدشت ضمن تشکر از قرارگاه اجتماعی - استاندار البرز و دبیر قرارگاه - نسبت به خدماتی که در حوزه شهرک پیام (مسکن مهر) انجام دادند، اظهار کرد: از دستگاه‌هایی که تاکنون اقداماتشان را به نتیجه رساندند یا در حال تکمیل هستند درخواست داریم بیش از گذشته تلاش کنند.

وی افزود: برخی مسائل دیگر هست که دستگاه دیگر دیر پای کار می آیند یا تا الان پای کار نیامدند مانند ورزش و جوانان و راه و شهرسازی که انتظار بیشتر است.

رادمرد در ادامه افزود: راه و شهرسازی تا آنجا که لازم است پای کار نیامد که از آن مجموعه گله داریم ، مسئله اصلی مردم در شهرک بر عهده راه و شهرسازی است اما به گفته مردم پای کار نیستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول