اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

وضعیت تسهیلات ۲۷ گلخانه همدان تعیین تکلیف شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان بر لزوم تعیین تکلیف تسهیلات ۲۷ گلخانه همدان توسط بانک کشاورزی تاکید کرد.

وضعیت تسهیلات ۲۷ گلخانه همدان تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی‌مهر امشب در کارگروه اقتصاد کشاورزی با اشاره به اجرای طرح الگوی کشت اظهار کرد: افزایش کمی و کیفی گلخانه‌ها از برنامه‌های مهم استان در راستای توسعه اقتصادی و اجرای طرح الگوی کشت است که همدان در این زمینه عملکرد خوبی دارد.

وی گفت: ۲۷ پرونده تسهیلات تبصره ۱۶ گلخانه‌های همدان به بانک کشاورزی ارسال شده که نیاز است بانک اقدام جدی داشته باشد و پرونده‌ها را تعیین تکلیف کند.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار همدان ضمن اینکه از جهاد کشاورزی خواست با همکاری بخش خصوصی زمینه فروش تولیدات را فراهم کند عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۳ گلخانه گازدار شدند که مقرر شد شرکت گاز نسبت به تامین گاز سایر گلخانه‌ها نیز اقدام کند.

وی اضافه کرد: شرکت برق نیز نسبت به حل مشکل قطع برق گلخانه‌ها همکاری لازم را داشته باشد و با مسئولان گلخانه‌ها قرارداد امضا کند.

ربانی‌مهر افزود: کشت گلخانه‌ای از کشت‌های مورد تاکید در اجرای طرح الگوی کشت و مناسب شرایط کم‌آبی است که محصولات آنها نیز جنبه صادراتی دارد.

وی تصریح کرد: تعهدات ایجاد گلخانه اولویت بخش کشاورزی است که باید تا پایان سال محقق و مقدمات راه‌اندازی گلخانه‌های جدید با جدیت پیگیری شود.

خبرنگار: مریم شهابی باهر

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول