اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

امسال 50 کیلومتر راه روستایی در سقز آسفالت می‌شود

فرماندار سقز گفت: سال گذشته 34 کیلومتر راه روستایی در این شهرستان آسفالت شد که امسال هدف‌گذاری حدود 50 کیلومتر است.

امسال 50 کیلومتر راه روستایی در سقز آسفالت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز جعفر توان عصر امروز در بازدید از آسفالت مسیر روستای «میرده – پیرعمران» و جاده 3.8 کیلومتر واریانت جایگزین مسیر «میرده –سیاهدر» اظهار داشت: سال گذشته 34 کیلومتر راه روستایی آسفالت شد که امسال هدف‌گذاری شهرستان حدود 50 کیلومتر است.

وی افزود: عملیات راه‌سازی به همت فرمانداری، راهداری، پیمانکاران، شرکت آب منطقه‌ای و معدن‌داران سرعت خوبی دارد و این روند امیدبخش است.

فرماندار سقز ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ای 12.5 کیلومتر جاده‌سازی و راه روستاهای «تموته، کنده‌سوره، چراغ ویس، سیاهدر، قره‌چر، قبغلوجه، پیرعمران و کرویان» را آسفالت خواهد کرد.

وی تعامل مردم روستاهای منطقه با پیمانکاران را ستود و اظهار امیدواری کرد، نهضت آسفالت که از سال گذشته شروع شده است، با جهش مناسب ادامه یابد تا کمبودهای این حوزه جبران و شاخص‌های برخورداری افزایش یابد.

بهزاد رحیمی، نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم روند جاده‌سازی در روستاها و آسفالت راه روستایی را امیدبخش توصیف و تصریح کرد: برای ادامه این روند تلاش خواهیم نمود.

روحانی‌زاده، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سقز هم اظهار داشت: شهرستان سقز دارای 1070 کیلومتر راه روستایی است که 364 کیلومتر آن آسفالت شده و امیدواریم امسال 50 کیلومتر آسفالت شود.

انتهای پیام 2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول