اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بی‌طرفی متولیان انتخابات سبب مشارکت حداکثری می‌شود

استاندار سمنان گفت: یکی از زمینه‌های تحقق حضور و مشارکت حداکثری، اطمینان بخشی و اعتمادآفرینی در زمینه اصل بی‌طرفی متولیان امر انتخابات بین مردم است.

بی‌طرفی متولیان انتخابات سبب مشارکت حداکثری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان اظهار کرد: در حوزه انتخابات، ما مرجع تفسیر نبوده و قانون انتخابات باید به‌صورت دقیق و کامل اجرایی شود و این مهم ضرورت دارد تا ملاک و معیار متولیان امر قرار گیرد.

وی افزود: برقراری امنیت انتخابات، برگزاری انتخابات سالم در سایه رعایت اصل بی‌طرفی و سلامت در رقابت در انتخابات توسط همگان، پایه تحقق حضور حداکثری و مشارکت است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه موفقیت‌های دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ بسیار مطلوب و ارزنده است، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد این مهم در راستای ایجاد امیدآفرینی و افزایش اعتماد آحاد اقشار جامعه، به‌صورت ویژه اطلاع‌رسانی و بازنشر شود.

هاشمی با بیان اینکه تولید محتوا برای جامعه هدف امری حائز اهمیت است که نباید از آن غفلت کرد، گفت: جلسات و اقدامات شورای اطلاع‌رسانی باید به‌صورت راهبردی و عملیاتی دارای خروجی مؤثر در متن جامعه و بین مردم باشد.

وی ادامه داد: بازنشر واقعیت‌های موجود در جامعه و دستاوردهای به دست آمده توسط دولت سیزدهم در استان سمنان از طریق تولید محتوای مؤثر، یکی از مباحثی است که باید در راستای اقناع‌سازی مردم و تحقق مشارکت حداکثری مورد توجه باشد.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول