اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

پرکاربردترین بالگرد دنیا به اورژانس تهران پیوست

سرپرست اورژانس استان تهران از افتتاح اولین پایگاه اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگرد در استان تهران در بوستان ولایت خبر داد.

پرکاربردترین بالگرد دنیا به اورژانس تهران پیوست

محمد اسماعیل توکلی سرپرست اورژانس استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، گفت: گفت: با حمایت‌های شخص رئیس جمهور محترم، وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان اورژانس کشور و تلاش شبانه روزی همکارنمان در اورژانس استان تهران اولین پایگاه اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگر در بوستان ولایت جهت خدمات دهی به شهروندان در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد.

توکلی با اشاره به استفاده از بالگرد BK۱۱۷ در این پایگاه افزود: این نوع بالگرد یکی از پرکاربرد‌ترین بالگرد‌ها در حوزه اورژانس هوایی در دنیا است و تمام تائیدیه‌ها و استاندارد‌های لازم را دریافت کرده است که علاوه بر تجهیزات فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی، تجهیزات کامل و تخصصی icu را نیز دارد.

وی با تأکید بر قابلیت استارت در کمتر از ۳ دقیقه در این بالگرد گفت: مجهز بودن به دو موتور، امکان پرواز را بر فراز مناطق شهری و آبی با ایمنی بسیار بالاتر را نیز فراهم می‌کند.

توکلی ادامه داد: این بالگرد نسبت به بالگرد‌های دیگر، سر و صدا و لرزش به مراتب کمتری ایجاد کرده و کم‌مصرف‌تر است و تعمیر و نگهداری آن زمان و هزینه پائین‌تری نیز در بر دارد.

سرپرست اورژانس استان تهران ابراز‌امیدواری کرد: این خدمت ارزشمند و رایگان موجب افزایش کیفیت و کمیت خدمات در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی همراه با ارتقا رضایتمندی مردم شود.

گفتنی است؛ این دومین پایگاه اورژانس هوایی استان تهران است که به هموطنان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

پایان پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول