اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

دبیر کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیاز محور منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی علی باقر طاهری‌نیا رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی را به سمت دبیر کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیاز محور منصوب کرد.

دبیر کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیاز محور منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی علی باقر طاهری‌نیا رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی را به سمت دبیر کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیاز محور منصوب کرد.

«وزیر علوم در این حکم با اشاره به اهمیت موضوع هدفمندسازی آموزش عالی و تحول در نظام آموزشی، تربیتی و مهارتی، موضوع راهبرد تحول آفرین دوم از برنامه تقدیمی به مجلس شورای اسلامی آورده است: با توجه به دانش و تجربه حضرتعالی و توان علمی و مأموریت‌های مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی بدین‌وسیله به عنوان "دبیر کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیاز محور" منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با هماهنگی کامل با شورای سیاستگذاری، بهره‌گیری از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور، استفاده از نظرات خبرگان و اندیشمندان این حوزه و دریافت نفطه نظرات سایر دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی مرتبط به گونه‌ای عمل کنید که برونداد نهایی کنگره به تدوین لایحه جامع آموزش مهارتی در نظام آموزش عالی کشور کمک کند.

گفتنی است کنگره ملی آموزش عالی هدفمند، مهارتی و نیاز محور با مشارکت مراکز علمی و دستگاه‌های متولی این حوزه توسط موسسه پژوهش و برنامه‌‎ریزی آموزش عالی برگزار می‌شود.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول