اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اُفت فشار و قطعی آب در برخی نقاط قوچان و پاسخگو نبودن مسئول مربوطه!

طی روزهای اخیر و افزایش شدت گرما، مردم در برخی نقاط شهر قوچان با افت فشار یا حتی قطعی آب روبرو بودند که پیگیری‌ها برای پاسخگویی مدیر آب و فاضلاب قوچان درباره این موضوع بی‌نتیجه ماند و مسؤول مربوطه حاضر به مصاحبه نشد.

اُفت فشار و قطعی آب در برخی نقاط قوچان و پاسخگو نبودن مسئول مربوطه!

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، طی روزهای اخیر و همزمان با تعطیلی‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد، مردم نسبت به قطعی و افت فشار آب در برخی مناطق شهری همچون شهرک امام رضا(ع)، فرهنگیان ۴، فرهنگیان ۳ و کوی ارتش در فضای مجازی گلایه‌هایی مطرح کردند و نسبت به عدم مدیریت آب و فاضلاب قوچان آن هم در شرایط تعطیلی و گرما واکنش‌هایی را نشان دادند.

این معضل به مناطق دیگر شهر همچون منطقه هی‌هی، زمین‌های حاشیه میدان فلسطین، خیابان‌های پیروزی و امامت نیز تسری پیدا کرد و حتی برخی مردم از قطعی آب در نقاط مرکزی شهر همچون خیابان چمران و ابوریحان بیرونی گلایه داشتند.

مردم در پیام‌های مختلفی علاوه بر ابراز ناراحتی نسبت به این قطعی یا افت فشار بیان می‌کردند که قطعی آب در شرایط خشکسالی و کمبود آب امری اجتناب ناپذیر بوده اما چرا آب و فاضلاب قوچان نسبت به این موضوع برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده‌ای نداشت و برای قطعی آب، زمان بندی مشخص نکرده است؟ چون این معضل گاهی از ساعت ۱۳ شروع و تا نیمه‌های شب ادامه پیدا می‌کند.

مسئول مربوطه، حاضر به پاسخگویی نشد!

پس از طرح گلایه‌ها توسط مردم طی روزهای اخیر، روابط عمومی اداره آب و فاضلاب قوچان بعد از ۲۴ ساعت از قعطی و افت فشار آب در قوچان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که وقوع سیلاب در مسیر خط لوله انتقال آب شرب از سد تبارک تا تصفیه خانه باعث ایجاد خسارت و خلل در امر آبرسانی شده و مشکل توسط نیروهای اداره آب و فاضلاب در حال رفع شدن است.

متأسفانه از صبح امروز، پیگیری‌ها برای مصاحبه با مدیر آب و فاضلاب قوچان برای پاسخگویی درباره علت این ماجرا، میزان خسارت‌های وارده و زمان رفع مشکل بی‌نتیجه ماند و این مدیر شهرستانی حاضر به مصاحبه نشد، البته پیگیری‌های فارس برای مصاحبه با مدیران استانی در این زمینه ادامه دارد.

پایان پیام/۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول