اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

استاندار یزد: قطعی آب نصرآباد و دهشیر حل نشود مدیر آبفای شهرستان را برکنار می‌کنم

استاندار یزد در جلسه شورای مدیریت بحران استان طی تماس تلفنی مدیر آبفا را در جریان قطعی آب مناطق نصرآباد و دهشیر گذاشت و گفت:‌ اگر مشکل قطعی آب این مناطق تا ظهر امروز برطرف نشود مسئول آبفای شهرستان برکنار می‌شود.

استاندار یزد: قطعی آب نصرآباد و دهشیر حل نشود مدیر آبفای شهرستان را برکنار می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، بر اساس گزارش خبرنگار میدانی در نصرآباد، آب شرب دو دهستان نصرآباد و دهشیر از دیروز با افت شدید فشار مواجه بوده و از صبح امروز نیز به طور کامل قطع شده و دغدغه جدی برای شهروندان ساکن و یزدی‌های که از نقاط مختلف استان به این مناطق رفتند ایجاد کرده است.

مهران فاطمی استاندار یزد نیز، پیش از ظهر امروز در ابتدای جلسه شورای مدیریت بحران استان که با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط برگزار شد، در خصوص قطع بودن آب مناطق نصرآباد و دهشیر از مدیران آبفا توضیح خواست و اظهار کرد: جایی که حق مردم ضایع شود اصلا کوتاه نمی‌آیم و هیچ عذری پذیرفتنی نیست و این پرونده را به صورت حقوقی و قانونی از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهم کرد.

وی در تماس تلفنی با مدیر آبفای استان یزد، افزود:‌ مشکل قطعی آب مناطق نصرآباد و دهشیر باید تا ظهر امروز سه شنبه ۱۶ خرداد برطرف شود و در غیر اینصورت مسئول آبفای شهرستان برکنار خواهد شد.

نماینده شرکت آبفا که در جلسه شورای مدیریت بحران استان یزد حضور داشت در پاسخ به چرایی قطع بودن آب منطقه دهشیر، گفت: در برخی بخش‌های آب شرب این منطقه افت فشار وجود دارد و ساماندهی آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی استفاده از قنات‌های منطقه برای جبران افت فشار را از جمله راهکارهای آبفا برای مناطق نصرآباد و دهشیر دانست و افزود: این مهم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و ساماندهی می‌کنیم.

گفتنی است، دهستان‌های دهشیر و نصرآباد از جمله مناطق ییلاقی از توابع شهرستان تفت در استان یزد است که در فصول مختلف به ویژه در ایام گرم و تعطیل سال میزبان گردشگران بومی و غیربومی زیادی از داخل استان است و تأمین یک سری خدمات رفاهی و بهداشتی نظیر آب شرب از جمله الزامات اجرایی برای این مناطق محسوب می شود.

پایان پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول