اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

درمان بیش از ۲۰۰ خانواده زندانیان در شیراز

جمعی از پزشکان متخصص عضو بسیج گروه شهید شعبانی، بیش از ۲۰۰ خانواده زندانیان در شیراز را معاینه و تحت درمان قرار دادند.

درمان بیش از ۲۰۰ خانواده زندانیان در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ️شعبانی مسئول گروه بسیج جامعه پزشکان شهید شعبانی گفت: این گروه بدعوت مدیر کل زندانهای فارس جهت ارائه خدمات به خانواده های محروم مددجویان که بواسطه نبود سرپرست با مشکلات متعدد مواجهند، در این برنامه خیریه حضور یافته و به معاینه خانواده های حاضر در پرداختند. 

وی افزود: در این برنامه پزشکان متخصص زنان و زایمان، مشاوره روانشناسی، پزشک عمومی، پزشک کودکان، چشم پزشک و متخصص گوش حلق و بینی به بیش از ۲۰۰ خانواده افزون بر ۴۵۰ خدمت را ارائه نمودند . 

️ شعبانی با دعوت از پزشکان متخصص جهت پیوستن به این گروه ، از استمرار این برنامه بصورت ماهیانه و حضور در زندانهای استان فارس جهت ارائه خدمات به زندانیان و خانواده آنان خبر داد و افزود: در این برنامه مقادیری دارو نیز جهت ارائه به بیماران تهیه شد. 

️وی همچنین گفت: خیرین استان می توانند جهت تامین داروی بیماران نیازمند کمک ها و نذورات خود را به بسیج جامعه پزشکی و دیگر تیم‌های خیریه ارائه نمایند. 

️اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس نیز با حضور در ساختمان شهید سلیمانی انجمن حمایت زندانیان شیراز، ضمن تقدیر از رئیس و اعضای گروه پزشکان بسیج شهید شعبانی؛ اقدام آنان را از با ارزشترین فعالیت‌های خیریه برشمرد و گفت: خانواده‌های زندانیان که خود آسیب دیده جرم هستند، به سبب نبود سرپرست با مشکلات عدیده‌ای مواجهند که این گونه خدمات می‌تواند در رفع مشکلات و دغدغه های آنان درحوزه سلامت، درمان و تامین دارو اثر بخش باشد.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول